دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که رهبری و نیروهای انقلابی جدایی اقتصاد از مردم و محرومین را نمی پذیرند گفت: همواره از سرمایه‌گذاری حمایت می‌کنیم اما این سرمایه گذاری ها نباید از زندگی مردم جدا باشد.

به گزارش جماران، سرلشکر محسن رضایی روز پنجشنبه در اجتماع پرشور مردم شهرستان ایذه در سالن همایش دانشگاه آزاد این شهرستان اظهار کرد: باتوجه به توانایی‌هایی که در ایران وجود دارد جوانان ما باید فرصت‌های جهانی را در اختیار گرفته و بازارهای جهانی را فتح کنند. 

وی افزود: ما می توانیم با تولید و وارد کردن فناوری، بازارهای جهانی را در اختیار بگیریم چرا که در گذشته شهدایی چون خرازی ، بقایی ، باکری و باقری با رشادت های خود تبدیل به اسطوره و ژنرال‌های جهانی شدند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: نیروهای انقلابی تاکنون فرصت نداشته‌اند اقتصاد را در اختیار بگیرند و باید اقتصاد را به دست این نیروها دهیم تا شاهد توانمندیهای آنان باشیم.

وی بیان کرد: مسئولان کشور می‌گویند رشد اقتصادی ایران بر اساس آمارها هفت درصد است و ما نیز از این بالا رفتن نرخ رشد خوشحال هستیم اما باید این رشدها در اشتغال جوانان هم تاثیر داشته باشد.

سرلشکر رضایی با بیان این که نباید گول اعداد و ارقام و آمارهای اسمی را بخوریم گفت: فرمان رهبرمعظم انقلاب برای آبادسازی خوزستان، شامل شمال استان هم می‌شود به همین منظور با تلاش های صورت گرفته این کار نیز به تصویب رسیده و قرار است مشکل آب این مناطق نیز به زودی برطرف شود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از ما می‌خواهند که سرمایه‌های مردمی را به جریان بیندازیم و بر مشکلات غلبه کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جوانان شهرستان ایذه با قهرمانی خود در رقابت های کشتی این شهرستان را جهانی کردند چرا که می‌شود گمنامی را باغیرت به شهرت تبدیل کرد و حرف‌های ناشنیده را به گوش همه جهانیان رساند. 

وی تصریح کرد:این که یک بنگاه صنعتی بر اساس علاقه و ایمانش، یک تیم شهرستانی محروم تشکیل داده و آن را قهرمان جهان می کند قابل تقدیر است چرا که سرمایه‌ داری‌ بدون نگاه به مردم ، مورد قبول ما نیست. 

سرلشکر رضایی بیان کرد: جمهوری اسلامی می‌خواهد که مردم و محرومین دیده شوند چرا که نمی‌شود در کنار مردم میلیاردها سرمایه‌گذاری بشود اما سود و بهره‌ای به مردم ایذه و باغملک نرسد.

وی با اشاره به وجود دو نوع نگاه برای توسعه کشور گفت: برای حل مشکلات اقتصاد ایران باید نگاهمان درونی باشد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی محصول عبور از سختی‌ها است و مانند درخت بلوطی است که باید از دل صخره بیرون بیاید. 

سرلشر رضایی با بیان این که جوانان باید خود را باور کنند اما دچار غرور نشوند گفت: جوانان ما باید راه را از میان سختی‌ها باز کنند و موقعیت‌ها را فتح کنند که در این میان روحیه مساله مهمی است.

وی گفت: جوانان نباید به مدرک دانشگاهی اکتفا کرده و تلاش مضاعف نکنند چرا که ما در یک نقطه تاریخی قرارگرفته‌ایم که اگرهمه باهم حرکت کنیم می‌توانیم از مسائل و مشکلات مختلف عبور کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تبریک پیروزی باافتخار جوانان گمنام ایل بختیاری ، قهرمانان شهرستان ایذه اظهار کرد: این اولین بار نیست که جوانان این شهرستان افتخارآفرینی می‌کنند اما این پیروزی ویژگی‌های خاص خود را دارد و من نیز به این شهرستان آمدم تا بگویم که این افتخار و درس بزرگی برای ما است.

وی با بیان این که بادست خالی نمی توان با دنیا ارتباط داشت، اظهار کرد: پیروزی جوانان ایذه در مسابقات جهانی به ما این درس را داد که به امکانات داخلی تکیه کنیم و با دنیا پیروزمندانه وبا دست پرارتباط بگیریم. 

در پایان این مراسم از قهرمانان و مدیران تیم سینا صنعت خوزستان با حضور دکتر محسن رضایی و جمعی از مقامات استان، تقدیر شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.