«اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهوری گفت: رویکرد دولت، تقویت و کمک به نظام تعلیم و تربیت است و ما در حد توان برای رفع مشکلات آموزش و پرورش و ارتقاع و بهبود شرایط مدارس دولتی و همچنین تقویت مدارس غیر دولتی به موسسان کمک خواهیم کرد.

به گزارش جماران به نقل از وزارت آموزش و پرورش، «مرضیه گرد» معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی به همراه «علی صنیعی» رئیس شورای موسسان مدارس غیر دولتی شهر تهران با «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهوری دیدار کردند.

این دیدار روز چهارشنبه به منظور ارائه گزارش درخصوص عملکرد مدارس غیر دولتی و بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل موسسان مدارس و مراکز غیر دولتی در دفتر کار معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد.

معاون اول رئیس جمهوری در این نشست ضمن تشکر از زحمات موسسان مدارس و مراکز غیر دولتی اظهارکرد: رویکرد دولت، تقویت و کمک به نظام تعلیم و تربیت است و ما در حد توان برای رفع مشکلات آموزش و پرورش و ارتقاع و بهبود شرایط مدارس دولتی و همچنین تقویت مدارس غیر دولتی به موسسان کمک خواهیم کرد.

معاون اول رئیس جمهوری درخصوص حل مشکلات مدارس غیر دولتی راهکارهایی را ارائه نمود و به رعایت حریم مدرسه و همکاری با آموزش و پرورش تاکید کرد.

جهانگیری در خاتمه درباره رایزنی درباره حل مشکلات مربوط به شهرداری ها و سایر مسائل مطروحه اظهار امیدواری کرد: در این خصوص رایزنی هایی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.