در دومین مرحله از رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۷ در راستای اجرای سناریوهای از پیش تعیین شده، با تهاجم هواگردهای متخاصم به اماکن و تاسیسات حساس منطقه جنوب کشور(استان خوزستان)، سامانه‌های موشکی ارتفاع کم و متوسط قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش با این اهداف درگیر و با موفقیت نسبت به انهدام آن‌ها اقدام کردن

به گزارش جماران ، به منطقه رزمایش، امیر عباس فرج پور علمداری سخنگوی رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۷ درباره جزئیات مرحله دوم این رزمایش در جمع خبرنگاران خطر نشان کرد: سامانه‌های موشکی بومی مرصاد و یازهرا (س) ۳ ضمن انجام عملیات کشف و رهگیری، هواپیماهای مهاجم دشمن را مورد اصابت موشک‌های خود قرار دادند.

وی تاکید کرد: افزایش برد کشف، درگیری و دقت بالا در انهدام هدف با ایجاد تغییرات سیستمی و الکترونیکی جدید در سامانه های موشکی مرصاد و یازهرا (س) ۳ در هفتمین رزمایش مدافعان آسمان ولایت مورد ارزیابی کارشناسان نیروهای مسلح کشورمان قرار گرفت.

فرج پور همچنین گفت: سامانه مخابراتی دوربرد هوافضایی آسمان به منظور ایجاد ارتباطات امن و پایدار با برد بیش از یکصد و پنجاه کیلومتر برای نخستین بار در این رزمایش مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش جماران ، هفتمین رزمایش مدافعان آسمان ولایت از روز گذشته در منطقه‌ای به وسعت ۴۹۶ کیلو متر مربع در استان‌های بوشهر، هرمزگان و خوزستان آغاز شد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.