بهروز کمالوندی، معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس و سخنگوی سازمان انرژی اتمی در نشستی با شرکت‌کنندگان همایش گفت‌و‌گوهای ایرانی – عربی در محل سازمان گفت: غنی‌سازی تنها 5 درصد از کل فعالیت‌های هسته‌ای ایران است که البته در جای خود اهمیت بالایی دارد. در این عرصه ایران توانسته دستاوردهای فوق‌العاده‌ای در حوزه‌های مختلف کسب کند.

بهروز کمالوندی، معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس و سخنگوی سازمان انرژی اتمی در نشستی با شرکت‌کنندگان این همایش در محل سازمان با تاکید بر این که خروجی این همایش‌‌ها باید به همکاری‌های منطقه‌ای تبدیل شود، اظهار کرد: یکی از موضوعات مورد بحث در مباحث منطقه‌ای به حوزه انرژی هسته‌ای بر می‌گردد.

 این پیشرفت‌ها و دستاوردهای هسته‌ای ایران برای جامعه قابل استفاده بوده اما خوب دیده نمی‌شود، و مشکل اصلی این است که کشورهای غربی و نیز رژیم صهیونیستی در مورد فعالیت‌های صلح‌آمیز ایران وانمود می‌کنند که ایران به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای است.

 

انرژی اتمی (2)

 

 غنی‌سازی تنها 5 درصد از کل فعالیت‌های هسته‌ای ایران است که البته در جای خود اهمیت بالایی دارد. در این عرصه ایران توانسته دستاوردهای فوق‌العاده‌ای در حوزه‌های مختلف کسب کند. 

 

انرژی اتمی (3)

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.