«عبدالله دوم» شاه اردن امروز (سه‌شنبه) در دیدار با جمعی از سرشناسان، شخصیت‌های برجسته و نمایندگان استان المفرق گفت: اردن هرگز میدان نبردی برای هیچ طرفی نخواهد بود و حمایت از شهروندان ما بر همه چیز اولویت دارد.

به گزارش جماران؛ شاه اردن که به دلیل حمایت کشورش از رژیم صهیونیستی و فعال شدن پدافند آن در جریان پاسخ موشکی- پهپادی ایران به سرزمین های اشغالی با انتقادهایی مواجه است، امنیت اردن را بالاتر از همه ملاحظات دانست.

ایرنا به نقل از پایگاه خبری «عمون» اردن نوشت: «عبدالله دوم» شاه اردن امروز (سه‌شنبه) در دیدار با جمعی از سرشناسان، شخصیت‌های برجسته و نمایندگان استان المفرق گفت: اردن هرگز میدان نبردی برای هیچ طرفی نخواهد بود و حمایت از شهروندان ما بر همه چیز اولویت دارد.

پیشتر مقامات اردن از جمله «ایمن الصفدی» وزیر خارجه این کشور، فعال شدن پدافند هوایی اردن در بامداد یکشنبه همزمان با عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی را یک اقدام حاکمیتی و ملی و نه دفاع از این رژیم، اعلام کرده بودند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه‌ای، از انجام عملیات «وعده صادق» و شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل با هدف تنبیه تل‌آویو برای حمله موشکی این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه خبر داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.