امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به جنایت صورت گرفته در کنسولگری ایران توسط رژیم صهیونیستی، گفت: مقامات این رژیم نشان دادند به هیچ ضابطه انسانی و تعهد بین المللی ای پایبند نیستد البته رژیم صهیونیستی جریمه خواهد شد.

به گزارش جماران؛ به نقل از خانه ملت، وزیر خارجه کشورمان در ادامه سفر منطقه ای خود از دقایقی قبل با فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه دیدار و گفت و گو کرد.

وزیر خارجه کشورمان در ادامه سفر منطقه ای خود به عمان و سوریه در محل وزارت خارجه سوریه در دمشق با همتای سوری خود دیدار و گفت و گو کرد .

امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به جنایت صورت گرفته در کنسولگری ایران توسط رژیم صهیونیستی، گفت: مقامات این رژیم نشان دادند به هیچ ضابطه انسانی و تعهد بین المللی ای پایبند نیستد البته رژیم صهیونیستی جریمه خواهد شد.

وی افزود: به مقام شهدای ایرانی و سوریه ای فاجعه تروریستی کنسول گری درود می‌فرستیم و معتقدیم این چنین حوادثی روابط ما و اراده ما برای مقابله با رژیم صهیونیستی را تقویت می کند ما امنیت سوریه را امنیت منطقه می‌دانیم .

وزیر خارجه سوریه: رژیم صهیونیستی یک جنایت کار است

فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه نیز در ادامه تاکید کرد: ما و شما رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسیم و می دانیم این رژیم یک رژیم جنایت کار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.