سردار رمضان شریف سخنگوی ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امام (ره) در سال ۴۳ و شروع نهضت خود فرمودند رژیم صهیونیستی دشمن امت اسلامی و بشریت است و باید محو بشود. حالا پس از حدود ۶۰‌سال از این بیان امام، جامعه جهانی متوجه ماهیت ضدانسانی، جنایتکار، نژادپرست و ظالم این رژیم شده و عملیات طوفان‌الاقصی و پیامدهای آن موجب شد پرده‌ای که نظام رسانه‌ای و سیاسی غرب در برابر هویت زشت این رژیم جعلی کشیده بود، فروبیفتد.

به گزارش جماران؛ سردار رمضان شریف تأکید کرد: رژیم صهیونیستی در پساجنگ غزه منفورتر و منزوی‌تر از هر زمان دیگری در منطقه و جهان خواهد بود.

سخنگوی ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با قدس درباره بنیان‌های قدرت و هژمونی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک نیروی تعیین‌کننده در مسیر تحولات منطقه به‌ویژه در جریان جنگ غزه و تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تغییر معادلات سیاسی، امنیتی و ژئوپلتیک آن، اظهار کرد: من این‌همه خیر و برکات را برای امت اسلامی و کشورمان محصول تلاش‌ها مجاهدت‌ها و خون‌دل خوردن‌های معمار کبیر انقلاب، رهبر معظم  انقلاب، روحانیت مبارز و حضور درصحنه امت و تداوم این گفتمان پس از رحلت امام(ره) می‌دانم.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی یک مدل جدید از حکمرانی را به جهان عرضه کرده و از ابتدای انقلاب دو قطب قدرت بین‌المللی در شرق و غرب با گفتمان انقلاب و جمهوری اسلامی درافتادند، اظهار کرد: علت این بود که آن‌ها نمی‌خواستند بپذیرند در جهان دوقطبی، مدل سومی ارائه شود و برای آنکه انقلاب اسلامی را محدود و مهار کنند، در این ۴۵ سال کاری نیست که نکرده باشند اما خدا را شاکریم که به برکت امام و رهبری، شهدا و حضور مردم و گفتمانی حقانی، نظام کماکان سرافراز، بالنده و مستحکم است.

سردار رمضان شریف اضافه کرد: اما در مورد تحولات اخیر منطقه  متأثر از عملیات طوفان‌الاقصی من به این یک نکته بسنده می‌کنم که امام (ره) در سال ۴۳ و شروع نهضت خود فرمودند رژیم صهیونیستی دشمن امت اسلامی و بشریت است و باید محو بشود.  حالا پس از حدود ۶۰‌سال از این بیان امام، جامعه جهانی متوجه ماهیت ضدانسانی، جنایتکار، نژادپرست و  ظالم این رژیم شده و عملیات طوفان‌الاقصی و پیامدهای آن موجب شد پرده‌ای که نظام رسانه‌ای و سیاسی غرب در برابر هویت زشت این رژیم جعلی کشیده بود، فروبیفتد. 

وی تصریح کرد: این پیروزی بزرگ نه‌فقط برای مردم فلسطین و محور مقاومت بلکه برای ملت‌های آزاده جهان است؛ اینکه چهره مزور صهیونیسم برملا شده است. حالا مردم جهان می‌دانند صهیونیست‌ها نه‌فقط با مردم مسلمان و فلسطینی‌ها که با مسیحی‌ها و دیگر ادیان و قومیت‌ها و کشورها هم اگر موقعیتی بدست آورند، همین رفتار نژادپرستانه را دارند؛ چون خود را قوم برتر و دنیا را متعلق به خود می‌دانند.

وی در خصوص شرایط پساجنگ غزه هم با تأکید بر اینکه شرایط منطقه در پساجنگ غزه بسیار مهم است، گفت: جنگ در غزه به هر شکل که رقم بخورد و تمام شود، نفرت از رژیم صهیونیستی، صهیونیسم و سران آن به اوج خود رسیده و این رژیم پس‌ازاین جنگ منفورتر و منزوی‌تر از گذشته خواهد بود.

رمضان شریف افزود: علاوه بر این کشورهای غربی که در حمایت بی‌چون‌وچرا و حدومرز از این رژیم شریک جنایات آن بوده‌اند، نزد افکار عمومی جهان متحمل یک خسارت بسیار سنگین خواهند بود و شرایط به نفع گفتمان مقاومت و ملت‌های آزاده جهان رقم خواهد خورد. قطعاً در کنار همه مشکلات و مصائب و شهدایی که مردم غزه متحمل شدند، در انتهای راه پیروز میدان آن‌ها و مقاومت خواهند بود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.