سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دنیا امروز دنیای مبادله قدرت است و کشوری که قدرت نداشته باشد نمی‌تواند امنیت کشور خود را تأمین کند، گفت: برخی کوچک‌ترین توجه و اطلاعاتی از دستاوردهای ایران در عرصه تأمین امنیت و نظامی ندارند و همگام با دشمن علیه دستاوردهای نظامی کشور صحبت می‌کنند که شلیک موشک موجب تغییر رویکرد کشورهای دیگر در مذاکرات شد درحالی‌که این دو موضوعی از هم جدا است و ربطی به هم ندارد.

به گزارش جماران؛ سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در عملیات‌های خود از یک ضربه کاری صحبت می‌کردند ولی در مواجه با ایران صحبت از هزار ضربه چاقو می‌کنند، گفت: امروز رژیم صهیونیستی قدرتی جز حرف زدن ندارد و این محصول و دستاورد خون شهیدان و ایستادگی و مقاومت مردم است.

سردار رمضان شریف امروز در یادواره ۱۲۶۹ شهید میرزا کوچک خان نزسا و شهدای محور مقاومت با بیان اینکه نقطه قوت این تیپ این است که در عرصه دفاع از حرم نیز خوش درخشیدند و شجاعت‌های فراوانی را رغم زدند، اظهار کرد: ارادت حاج قاسم به حضرت فاطمه (س) دیدنی و مثال‌زدنی است و این ارادت فقط مربوط به چند سال اخیر نبود و از همان اول ارادتش زبانزد خاص و عام بود.

وی با بیان اینکه رهبری فرمودند که باید روایت‌های صحیح و دقیق از رخدادهای انقلاب بیان کنیم، گفت: موضوع دفاع مقدس و نقش شهدا در این دوران یکی از رخدادهایی است که خوب روایت‌شده است ولی کافی نیست و باید بیشتر تلاش کرد تا اسناد دقیق و روایت صحبت به دست جوانان و نسل آینده برسد.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه اگر برگزاری یادواره‌ها و ایام دفاع مقدس و بسیج نبود امروز مردم نقش رزمندگان دفاع مقدس به گونه دیگری بود، افزود: رخدادها بعد سال‌ها در افکار عمومی به تاریخ سپرده می‌شود و دشمن از همین خلأ عدم آگاهی و عدم لمس ظلم علیه دشمن استفاده و جریان‌ها و رخدادها را تحریف می‌کنند.

شریف با بیان اینکه ۵۰ میلیون از جمعیت کشور دوران مبارزاتی روحانیت و مردم علیه پهلوی را ندانسته و اطلاعاتی ندارند، تصریح کرد امروز یکی از عملیاتی‌ترین محورهای دشمن این است که به مردم القا کند که انقلاب مردم ایران اشتباه بود و برای آن از پخش فیلم‌های تقطیع شده و تحریف‌شده از دوران ستم‌شاهی در رسانه‌های خود استفاده می‌کنند و به دلیل عدم آگاهی جامعه برخی از مردم آن‌ها را باور می‌کنند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با برنامه‌ریزی دقیق و با کمک مردم و عنایت خدا‌ آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها که کشور را در سلطه خود گرفته بود بیرون کردند، گفت: طبق آمار برنامه دوران شاه هفتاد درصد مردم در روستاها بدون هیچ‌گونه امکانات اولیه در حال زندگی بودند و شهر برای افراد مفرح و دشمنان بود.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز ایران در عرصه درمانی پیشرفت‌های زیادی کرده، افزود: در دوران ستم‌شاهی کادر درمان کشور را هندی‌ها و فیلیپینی‌ها و غیره تشکیل داده بود ولی بعد از انقلاب، کادر درمان‌های ایرانی در حال درمان توریست‌ها و گردشگران هستند که برای درمان به ایران مسافرت می‌کنند.

شریف با بیان اینکه امروز تمام تصمیمات ایران در درون کشور گرفته می‌شود ولی در دوران شاه تصمیمات برای مردم را آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و دیگر مستکبرین می‌گرفتند، تصریح کرد: پیشرفت ایران از اول انقلاب تاکنون در زمینه‌های مختلف باوجود تحریف همه‌جانبه علیه کشور چشم‌گیر بوده ولی جریان دشمن با رسانه‌هایی که در دست دارد اجازه نمایش قدرت و پیشرفت انقلاب اسلامی را نمی‌دهد و با جریان تحریف ذهن جوانان را به سمت خود سوق می‌دهند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در عملیات‌های خود از یک ضربه کاری صحبت می‌کردند ولی در مواجه با ایران صحبت از هزار ضربه چاقو می‌کنند، افزود: امروز رژیم صهیونیستی نسبت به سال‌های گذشته خود در پایین‌ترین سطح خود قرار دارد و قدرتی جز حرف زدن ندارد و این محصول و دستاورد خون شهیدان و ایستادگی و مقاومت مردم است.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه به فتح قله‌های نهایی نزدیکیم و به حرف‌های دشمن نباید توجه کرد، گفت: دشمن قصد دارد داشته‌های ما را ناتوان و کاستی‌ها را بزرگ نمایش دهد و این خاصیت خصومت همیشگی آنان علیه انقلاب است.

شریف با بیان اینکه منکر وجود برخی کمبودها نیستیم، تصریح کرد: مردم و مسؤولین موانع بسیار بزرگ‌تری را از سد راه خود برداشتند و در گام دوم انقلاب باید از زیرساخت‌هایی که در چله اول انقلاب ایجاد شد به‌خوبی و با هوشمندی با تکیه‌بر نیروی جوانان انقلابی استفاده کنیم و هیچ کاری برای جوانان مستعد ایران نشدنی نیست.

وی با بیان اینکه دنیا امروز دنیای مبادله قدرت است و کشوری که قدرت نداشته باشد نمی‌تواند امنیت کشور خود را تأمین کند، گفت: برخی کوچک‌ترین توجه و اطلاعاتی از دستاوردهای ایران در عرصه تأمین امنیت و نظامی ندارند و همگام با دشمن علیه دستاوردهای نظامی کشور صحبت می‌کنند که شلیک موشک موجب تغییر رویکرد کشورهای دیگر در مذاکرات شد درحالی‌که این دو موضوعی از هم جدا است و ربطی به هم ندارد.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه وقتی موشک پیشرفته آمریکایی‌ها با تجهیزات جوانان ایرانی و بومی زمین‌گیر شد دنیا متوجه قدرت ایران شد، افزود: وقتی دشمن متوجه قدرت ایران باشد در مذاکرات حواسش را جمع می‌کند که این‌طور نیست که بخواهند چیزی بگیرند و بروند ولی اگر کشوری در تأمین امنیت مردمش ضعیف باشد مجبور به مذاکره می‌شود که نتیجه‌اش شکست و تحقیر شدن است.

شریف با بیان اینکه سپاه در هر زمینه‌ای که نیاز باشد در کنار مردم است، گفت: سپاه تا دیروز در عرصه دفاع از کشور دست به تفنگ بود تا به مردم گزندی نرسد و از امروز در عرصه خدمت به مردم کم برخوردار حضور دارد و در این مسیر بسته‌های معیشتی را تأمین و بین خانواده‌ها توزیع می‌کند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در چند دهه گذشته هر کاری که می‌خواستند علیه کشورها کردند، تصریح کرد: مشکلات معیشتی و صنفی ازجمله مواردی است که استکبار از طریق رسانه‌های در اختیار خود با تحریف واقعیت سعی در بزرگنمایی مشکلات مردم می‌کنند ولی هیچ‌گاه توان و قدرت و کمک سپاه و دستگاه‌های مختلف که برای مردم انجام‌وظیفه می‌کنند را نمایش نمی‌دهند.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه مردم وقتی حضور دشمن و موج‌سواری آنان از مطالبات خود را می‌بینند حاضرند موقتاً از مطالبه صنفی خود دست بکشند تا دشمن موج‌سواری نکند، افزود: مسؤولین کشور باید با تلاش شبانه‌روزی برای رفع مشکلات تلاش کنند و این وظیفه‌ای است که بر دوش مسؤولین است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.