حجت‌الاسلام حاج‌علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: امیدواریم به لطف پروردگار در جمعه آینده که جمعه وحدت، آگاهی، زمان شناسی و دشمن شناسی است، ملت عزیز یک بار دیگر در این تاریخ مشعشع و پرافتخار صحنه دیگری از حماسه بزرگ دشمن شکن را خلق کنند و تصویر ایران قوی و ایران فردا را پیش روی بشریت قرار خواهند داد.

به گزارش جماران؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: کل جریان ضد انقلاب و ایران با سوابق تاریک و سیاه خود در زیر پرچم کفر و استکبار جهانی، پرچم مقابله با انتخابات را در دست گرفته اند. بیش از ۵۰۰ شبکه تلویزیونی علیه برگزاری انتخابات در ایران کار می‌کنند. امروز همه دشمنان علیه انتخابات بسیج شده اند. امیدواریم مردم در جمعه آینده که جمعه وحدت نیز است، یک بار دیگر صفحه دیگری از حماسه بزرگ دشمن شکن را خلق کنند.

حجت‌الاسلام حاج‌علی اکبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران گفت: در دومین جمعه ماه مبارک شعبان حضور در نماز جمعه بسیار حائز اهمیت است و ماه شعبان، ماه آماده شدن برای ورود به ضیافت الهی است.

وی افزود: شب نیمه ماه معظم شعبان پس از لیله القدر از همه شب‌های دیگر با فضیلت‌تر است. ماه شعبان دربرگیرنده مناسبت‌های بزرگی است که میلاد مسعود اولیای خدا در این ماه رقم خورده و سراسر شادمانی است و شب بسیار بزرگ نیمه شعبان هم شبی است که خداوند بر خود واجب کرده است که سائلی را از درگاه خود رد نکند.

وی گفت: امسال نیمه ماه معظم شعبان را در حالی جشن می‌گیریم که بزرگترین انقلاب اسلامی معاصر بر اساس آموزه‌های مهدویت به چهل و پنجمین سال پیروزی رسیده است.

حاج علی اکبری افزود: در حالی نیمه شعبان را جشن می‌گیریم که کشتی مکاتبی که مدعی نجات بشریت بودند، به گل نشسته است و پرچم ولایت فقیه که عنوان نایب امام زمان را دارد، بر تارک ایران برافراشته است.

وی گفت: از حضور ملت عزیزمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر می‌کنیم. پس از ۲۲ بهمن خداوند بارش الهی را به مردم هدیه داد و امیدواریم در آینده هم از نعمت‌های الهی بهره مند باشیم. مردم ما سزاوار هر نوع خدمتی هستند و راهپیمایی ۲۲ بهمن ترکیبی از حماسه و عقلانیت بود.

امام جمعه تهران تصریح کرد: حضور گسترده کاندیداها و تأیید صلاحیت‌ها سبب شده مقدمات اجرایی در گام نخست انجام شده باشد. انتخابات و اجرای اراده مردم و دموکراسی دینی هدیه بزرگ خداوند و اسلام و اهل بیت (ع) به ملت است که امکان دست به دست شدن قدرت را فراهم می‌آورد. انتخابات یکی از برترین مسوولیت‌های اجتماعی است که بر عهده ماست و انتخابات پیش رو یک آوردگاه بزرگ برای همگان است.

وی افزود: کل جریان ضد انقلاب و ایران با سوابق تاریک و سیاه خود در زیر پرچم کفر و استکبار جهانی، پرچم مقابله با انتخابات را در دست گرفته اند. بیش از ۵۰۰ شبکه تلویزیونی علیه برگزاری انتخابات در ایران کار می‌کنند. امروز همه دشمنان علیه انتخابات بسیج شده اند. امیدواریم در جمعه آینده که جمعه وحدت نیز است، یک بار دیگر صفحه دیگری از حماسه بزرگ دشمن شکن را خلق کنند.

حاج علی اکبری تصریح کرد:  شهید همت می‌گفتند هر وقت تردید داشتید ببینید آتش دشمن کجا را هدف قرار داده است و آنجا همان جبهه خودی است، امروز آتش دشمن علیه انتخابات است.

وی افزود: امیدواریم به لطف پروردگار در جمعه آینده که جمعه وحدت، آگاهی، زمان شناسی و دشمن شناسی است، ملت عزیز یک بار دیگر در این تاریخ مشعشع و پرافتخار صحنه دیگری از حماسه بزرگ دشمن شکن را خلق کنند و تصویر ایران قوی و ایران فردا را پیش روی بشریت قرار خواهند داد.

حاج علی اکبری گفت: در هفته حساس تبلیغات قرار داریم، ان شاءالله کاندیداها مواجهه خردمندانه و اخلاقی را مد نظر قرار دهند و با پرهیز از دوقطبی سازی کاذب و با نمایش یک رقابت اخلاقی از تولید توقعات غیر منطقی، سیاه نمایی و زیر سئوال بردن دستاوردها دوری کنند.

وی افزود: ما هم فرصت را غنیمت می‌شماریم و به مطالعه بررسی و مشورت خواهیم پرداخت تا با قصد قربت به دنبال افرادی مومن، انقلابی، پاکدست، خوش سابقه، کارآمد و در خط انقلاب اسلامی باشیم و آنها را شناسایی کنیم و از همه حق خود در انتخابات استفاده کنیم؛ یعنی در انتخابات مجلس خبرگان در تهران به ۱۶ نفر و در مجلس شورای اسلامی به ۳۰ نفر رای دهیم و دیگران را هم به حضور در انتخابات دعوت کنیم.

وی افزود: ان شاءالله در شنبه بعد از انتخابات نیز با بردباری و مهربانی و رفاقت همه برنده خواهیم بود و برد اصلی برای رهبری و ملت عزیز ایران خواهد بود.

حاج علی اکبری تصریح کرد: موضوع جنگ غزه به عنوان مسئله اصلی جهان اسلام و جهان بین‌الملل قرار دارد. جنگ غزه بعد از ۱۴۰ روز به نمایشگاه بزرگ شکست‌های گوناگون استکبار جهانی تبدیل شده است و رژیم غاصب در ۷۵ سال عمر نحس خود هیچ وقت انقدر ضربه نخورده بود. دیگر چیزی به نام رژیم جعلی، واقعیت خارجی ندارد و دچار مرگ مغزی شده است. این رژیم جعلی با زور تنفس مصنوعی، ارسال سلاح و فضاسازی رسانه‌ای این پیکر متعفن را نگهداری می‌کند که این نمایش به جایی نمی‌رسد.

وی در پایان تصریح کرد: نسل کشی و جنایات جنگی در غزه محصول مشترک کمپانی لیبرال دموکراسی غرب و مجامع بین‌الملل و سکوت خیانت بار دولت‌های به اصطلاح اسلامی است. با ایستادگی ملت مظلوم غزه نه فقط عزت و شکوه این مردم مظلوم و اسلام و قرآن به جهانیان نشان داده می‌شود، بلکه باعث ایجاد بیداری فطری عمومی برای مردمان گرفتار در چنبره استعمار شده‌ است و امروز حمایت از ملت فلسطین به نماد روشنفکری در جهان تبدیل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.