پلیس اعلام کرد: شرکت مذکور علاوه بر تولید و انتشار محتوای تبلیغاتی غیراخلاقی در بستر اینستاگرام با برگزاری انواع پارتی های مختلط و هنجارشکنانه از جمله استخر پارتی و انتشار آن در فضای مجازی به نوعی اشاعه فساد و فحشاء به صورت سیستماتیک، تبلیغ زندگی تجملی و غربی، ترویج کشف حجاب و حیا زدایی نیز صورت می گرفته است‌.

به گزارش جماران؛ سازمان اطلاعات انتظامی تهران بزرگ از ضربه سنگین به شبکه اشاعه دهنده فساد و فحشاء از طریق انتشار محتوا مبتذل در اینستاگرام خبر داد.

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد:  در این زمینه تعداد 72 نفر دستگیر و صفحات اینستاگرامی با تعداد دنبال کننده قریب به 27 میلیون نفر مسدود شد.

بر اساس اعلام پلیس: با رصد  اطلاعاتی ویژه مأموران گمنام امام زمان (عج) در  ""سازمان اطلاعات  انتظامی تهران بزرگ""  شرکتی تبلیغاتی که در پایتخت و استان های همجوار تحت پوشش تبلیغات در بیلبوردهای شهری اقدام به ارتباط گیری با بیش از 300 بلاگر و اینفلوئنسر در اینستاگرام در راستای تولید و انتشار محتوای هنجارشکنانه و منافی عفت در فضای مجازی می کرد شناسایی و متلاشی شدند.

همچنین در این زمینه شرکت مورد اشاره پلمپ و تعداد 72 نفر از مدیران و کارکنان آن به همراه تعدادی از بلاگرها دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شدند؛ و چندین صفحه در اینستاگرام با تعداد تقریبی 27 میلیون دنبال کننده نیز مسدود شد.

 شرکت مذکور علاوه بر تولید و انتشار محتوای تبلیغاتی غیراخلاقی در بستر اینستاگرام با برگزاری انواع پارتی های مختلط و هنجارشکنانه از جمله استخر پارتی و انتشار آن در فضای مجازی به نوعی اشاعه فساد و فحشاء به صورت سیستماتیک، تبلیغ زندگی تجملی و غربی، ترویج کشف حجاب و حیا زدایی نیز صورت می گرفته است‌.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.