طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: در برخی عرصه‌ها حرف‌هایی بیان می‌شود که به آن عمل نمی‌شود بعنوان مثال در مساله حجاب این گونه نیست که برخی بدلیل نبود چادر و لباس مناسب، بی‌حجاب در جامعه ظاهر می‌شوند، بلکه آنها بدنبال مُد و فروشندگان نیز بدنبال فروش اجناس خود هستند.

به گزارش جماران؛ طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: باید فرهنگ مردم ارتقاء داده شود و این اقدام تنها با گفت و گو درست نمی‌شود، زیرا تا مادامی که بدنبال جلبِ نظرِ غرب باشیم، روحیه ما اسلامی نخواهد شد.

ایرنا نوشت: آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد روز دوشنبه در دیدار با معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: از جمله مصادیق این فرهنگ سازی اقداماتی است که می‌توان در زمینه حجاب و ترویج پوشش اسلامی انجام داد.

وی اظهار داشت: در برخی عرصه‌ها حرف‌هایی بیان می‌شود که به آن عمل نمی‌شود بعنوان مثال در مساله حجاب این گونه نیست که برخی بدلیل نبود چادر و لباس مناسب، بی‌حجاب در جامعه ظاهر می‌شوند، بلکه آنها بدنبال مُد و فروشندگان نیز بدنبال فروش اجناس خود هستند.

امام جمعه اصفهان، تمسخر دیگران در برخی موضوعات بویژه در حوزه زنان را دلیل رعایت شدن شوون اسلامی ندانست و خاطرنشان کرد: در طول تاریخ نیز همه پیامبران را استهزا می‌کردند در حالیکه آنان یک هدف و خط خاص در عالم دارند و همواره ۲ خط انبیاء و طاغوت در تاریخ بشر وجود داشته است.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد همچنین با تاکید بر ضرورت رعایت الزامات استخدامی تصریح کرد: ما در ادارات هر شرطی را برای استخدام افراد قرار می‌دهیم و این شرط باید تا انتها وجود داشته باشد و اگر کارمند شرطِ بدوِ استخدامش را از دست داد باید کنار گذاشته شود.

وی با بیان انتظار بالای مُتدینان جامعه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: افراد مُتدین در مسائل وزارت ارشاد بسیار دقت می‌کنند، زیرا امور مهمی در دست این وزارتخانه است که باید انجام گیرد اما برخی از آنها انجام نشده است، زیرا مساله دین مطرح است و عنوانی که روی این وزارتخانه گذاشته شده، فرهنگ و ارشاد اسلامی است و این عنوان توقع مردم را بالا می‌بَرد.

نیز در این دیدار گفت: دولت سیزدهم و وزارت ارشاد، مساله شورای فرهنگ عمومی را بسیار پیش بُرده و بودجه «تحول سهم مهندسی فرهنگی» را احیا کرده و دولت و مجلس شورای اسلامی نیز از این مساله پشیبانی کردند.

سیدمحمد هاشمی افزود: رییس جمهور ضمن نظارت بر وزارتخانه‌ها، جلسات نظارت ستادی را نیز در هر وزارتخانه برگزار می‌کند و در جلسه نظارت ستادی که در این وزارتخانه برگزار شد در باره حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر، گزارش‌هایی را دریافت کردند.

جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، روز گذشته بمنظور حضور در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان که در مجتمع فرشچیان این شهر برگزار شد، به این استان سفر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.