نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی در مورد ناتوانی اسرائیل در برابر ضربات ارتش یمن به کشتی‌های اسرائیلی در دریای سرخ و عدم حمله به ایران سوال کرده بود پاسخ داد: چه کسی گفته است که ما به ایران حمله نمی‌کنیم؟ ما به ایران هم حمله می‌کنیم.

به گزارش جماران؛ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در مصاحبه مطبوعاتی خود با حضور خبرنگاران ضمن انتقاد از افرادی که با حضور در رسانه‌ها خواستار توقف جنگ هستند ضمن ادعای پیروزی بر حماس بار دیگر وعده داد که اسرائیل همه اسرای دربند مقاومت را به سرزمین‌های اشغالی بازخواهد گرداند.

نخست‌وزیر اسرائیل همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی در مورد ناتوانی اسرائیل در برابر ضربات ارتش یمن به کشتی‌های اسرائیلی در دریای سرخ و عدم حمله به ایران سوال کرده بود پاسخ داد: چه کسی گفته است که ما به ایران حمله نمی‌کنیم؟ ما به ایران هم حمله می‌کنیم.

 

نتانیاهو: با تشکیل کشور فلسطین بعد از جنگ غزه مخالفم

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل امروز پنجشنبه بار دیگر تأکید کرد که با تشکیل کشور فلسطین بعد از اتمام جنگ غزه مخالف است.

وی تصریح کرد که مخالفتش با تشکیل هر کشور فلسطین بعد از اتمام جنگ اسرائیل علیه غزه را به اطلاع کاخ سفید رسانده است. او همچنین گفت که همه اراضی غرب رود اردن بایستی تحت کنترل امنیتی اسرائیل باشد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.