سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد مردم پایه است، گفت: قدرت حقیقی سپاه متصل به مردم است، در همین راستا مردم ولایت مدار ما همواره در مسیر ولایت بوده اند.

به گزارش جماران؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آئین اهدای هزار و ۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی، گفت: تا زمانی که مردم کشور ما با فداکاری و ایثار متحد باشند، آسیب جدی متوجه جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در آیین اهدای ۱۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بندرعباس اظهار داشت: تا زمانی که مردم کشور ما  با فداکاری و ایثار با هم متحد باشند، آسیب جدی متوجه جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد.  

وی ضمن بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد مردم پایه است، گفت: قدرت حقیقی سپاه متصل به مردم است، در همین راستا مردم ولایت مدار ما همواره در مسیر ولایت بوده اند.

فرمانده کل سپاه، روحیه بسیجی را «راز ایستادگی و رمز عبور ملت از بحران‌ها» عنوان کرد و گفت: دشمنان اسلام و ایران در خیالشان به دنبال این هستند که ایران را به یک کشور عقب مانده در بحران ها تبدیل کنند اما ملت ایران با تکیه بر اسلام و قرآن و منویات مقام معظم رهبری( مد ظله العالی)  توانسته اند معادلات دشمنان را نقشه بر آب کرده و خواب های پریشان دشمن را باطل کنند.  

سرلشکر سلامی افزود: به فضل و رحمت الهی، قلب ملت ایران با مهربانی و عطوفت پیوند خورده است و مردم ما در انجام کارهای نیک سرعت گرفته و بر یکدیگر پیشی می گیرند به همین دلیل است که مردم در تعامل و همکاری براساس تقوا با هم زندگی می کنند.

وی با تاکید بر اینکه کمک به مستضعفان از اولویت‌های سپاه است ادامه داد: انفاق، جلوه ای از وجود تقوا در انسان است و ما به این نتیجه رسیده ایم که ما در مقابل معیشت نیازمندان مسئولیت داریم و این وظیفه خطیر را رهبر معظم انقلاب اسلامی بر روی دوش ما گذاشته است.  

وی از بسیجیان، سپاه امام سجاد «ع» استان هرمزگان، سردار حزنی دیبر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان و سایر مسئولان ذی ربط جهت اقدامات ارزشمند در راه خدمت رسانی و محرومیت زدایی تشکر و قدردانی کرد.  

سرلشکر سلامی در پایان به توزیع هزار و ۳۱۳ سری جهیزیه برای کمک نوعروسان نیازمند اشاره کرد و گفت: توزیع بیش از هزار سری جهیزیه برای کمک نوعروسان نیازمند و سایر کمک های محرومیت زدایی از قبیل آبرسانی به مناطق محروم استان تا ساخت واحدهای مسکونی برای نیازمندان و...  برای رضای خدا انجام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.