اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: آب سنگین ایران مشتری فراوانی دارد؛ آب سنگین ایران را همه کشور‌های پیشرفته استفاده می‌کنند؛ ما هم صادرات آب سنگین داریم و هم برای مشتقات آن مشتری داشته و آن صادر می‌کنیم و آمریکا هم یک بار از ما آب سنگین خریداری کرده است.

به گزارش جماران؛ رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: اهداف خرابکاری‌ها و تهاجم سیاسی و عملیات روانی، کند کردن حرکت توسعه‌ای کشور در حوزه علوم و فنون نوین است و این‌ها روی ما اثری ندارد و با قوت به کار خود ادامه می‌دهیم.

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که با توجه به شکست‌های اخیر اسرائیل از گروه‌های مقاومت و به ویژه بعد از حملات اخیر سپاه به مواضع موساد، آیا تمهیداتی برای حفاظت بیشتر از تاسیاست هسته ای کشورمان برای پیشگیری از احتمال خرابکاری اندیشیده شده؟ گفت: بله خدا هم به ما عنایت کرده است. نکته‌ای که برای ما حائز اهمیت است این است اهداف این خرابکاری‌ها و اهداف این تهاجم سیاسی و عملیات روانی، کند کردن حرکت توسعه‌ای کشور در حوزه علوم و فنون نوین است و این‌ها روی ما اثری ندارد و با قوت به کار خود ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.