امیر سرتیپ هادیان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر اینکه انتخابات مظهر شعور سیاسی یک ملت است و حضور در انتخابات موجب تقویت پایه‍های نظام می‍شود، افزود: انتخابات در نظام مردم‍سالاری دینی، از اهمیت ویژه‍ای برخوردار است و با سازوکاری که دارد می تواند مانع از انحرافات مختلف در یک نظام سیاسی شود.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، امیر سرتیپ خلبان هادیان، گفت: اینکه انتخابات مظهر شعور سیاسی یک ملت است و حضور در انتخابات موجب تقویت پایه‍ های نظام می‍شود.

امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان، جانشین نیروی هوایی ارتش درجمع کارکنان نیروی هوایی ارتش با اشاره به نقش مجلس در جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: مجلس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه و بالایی برخوردار است و محور مهم تصمیم‌گیری‍ها و قانونگذاری محسوب می‍شود.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر اینکه انتخابات مظهر شعور سیاسی یک ملت است و حضور در انتخابات موجب تقویت پایه‍ های نظام می‍شود، افزود: انتخابات در نظام مردم‍سالاری دینی، از اهمیت ویژه‍ای برخوردار است و با سازوکاری که دارد می تواند مانع از انحرافات مختلف در یک نظام سیاسی  شود.

امیر سرتیپ هادیان اضافه کرد: این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در موقعیتی برگزار می‍شود که جمهوری اسلامی ایران با پیمودن مسیر مقاومت و پایداری در برابر فشارهای توام جهانی، به یکی از قدرت‍های برتر منطقه راهبردی غرب آسیا تبدیل شده است و امروزه شاهد  افزایش عمق راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) درباره انتخابات گفت: معظم له فرمودند: همه وظیفه دارند زمینه یک انتخابات پرشور را فراهم کنند، از این رو همه ما وظیفه داریم برای این مهم تلاش کنیم.

جانشین نیروی هوایی ارتش با اشاره به نقش دشمن در ناکارآمد جلوه دادن دولت و نظام درکشور اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی می خواهند با ایجاد ناامنی، بحران ها و دعواهای حزبی، دولت و نظام را ناکار آمد و ضعیف جلوه دهند و همچنین از طرفی قصد دارند دستاوردهای نظام را کم رنگ جلوه دهد اما برگزاری انتخابات زمینه‍ ساز امید آو نشاط سیاسی در کشور می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.