امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه مراسم بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد شهادت سرلشکر خلبان محمد نوژه و شهدای نیروهای هوایی و دریایی همدان، با اشاره به ساخت هواپیماهای بدون‌سرنشین از جمله کمان ۱۲ و کمان ۲۲ در نیروی هوایی ارتش، گفت: در آینده نزدیک خبرهای خوبی از دستاوردهای نیروی هوایی ارتش در حوزه پرنده‌های بدون‌سرنشین اطلاع‌رسانی خواهد شد که موجب خرسندی ملت ایران می‌شود.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، فرمانده نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: در آینده نزدیک خبرهای خوبی از دستاوردهای نیروی هوایی ارتش در حوزه پرنده‌های بدون سرنشین اطلاع‌رسانی می‌شود.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در حاشیه مراسم بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد شهادت سرلشکر خلبان محمد نوژه و شهدای نیروهای هوایی و دریایی همدان، با اشاره به ساخت هواپیماهای بدون‌سرنشین از جمله کمان ۱۲ و کمان ۲۲ در نیروی هوایی ارتش، گفت: در آینده نزدیک خبرهای خوبی از دستاوردهای نیروی هوایی ارتش در حوزه پرنده‌های بدون‌سرنشین اطلاع‌رسانی خواهد شد که موجب خرسندی ملت ایران می‌شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: سربازان ملت ایران در نیروی هوایی ارتش با تمام وجود در راستای ارتقای توان عملیاتی تلاش می‌کنند و پیشرفت نیرو و به روز بودن آن در دستور کار است.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام سلسله مراتب، پیشرفت خوبی در نیروی هوایی رخ داده است و با محقق شدن بخشی از فرمان فرماندهی کل قوا در رابطه با ارتقای این نیرو، این توفیقات کافی نیست و باید روز به روز و بیش از پیش پیشرفت کرد.

به گفته واحدی، با تلاش جوانان و پای‌کار بودن سربازان ولایت در نیروی هوایی می توان به نیروی هوایی دانشمند و در تراز انقلاب دست یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی نیروی هوایی ارتش
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.