فرماندار اصفهان برای حضور در مراسم تجلیل از معلولان که در شهر بهارستان برگزار شد، با ویلچر به سالن مراسم رفت.

به گزارش جماران؛ فارس نوشت: فرماندار اصفهان در مراسم تجلیل از معلولان که در شهر بهارستان برگزار شد با صندلی چرخدار (ویلچر) به سالن مراسم رفت.

وی در مراسم تجلیل از معلولان شهر بهارستان، اظهار داشت: درک توانایی‌های معلولان و تلاش برای بهره‌گیری از ظرفیت های خوب آنان بسیار حائز اهمیت است و باید تلاش کنیم به معلولان خدمت کنیم.

احمدی با اشاره به اهمیت مناسب‌سازی معابر و اماکن برای معلولان، افزود: عزم و اراده شهرداری بهارستان برای خدمت به آحاد مردم علی الخصوص معلولان مشهود و شایسته تقدیر است و موضوع مناسب سازی معابر و اماکن برای معلولان با جدیت پیگیری و نواقص موجود در این زمینه مرتفع شود.

فرماندار اصفهان بر لزوم همدلی بین آحاد شهروندان بهارستان تأکید کرد و گفت: ظرفیت‌های بسیار خوب علمی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و همچنین نیروی انسانی و انگیزه‌های بسیار خوبی در عرصه‌های مختلف در شهر بهارستان نهفته است که باید شناخته و از آنها استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: گام‌های مؤثری برای رفع نیازهای معلولان در عرصه‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، مسکن خانواده‌های دارای فرزند معلول در دولت سیزدهم برداشته شده که  خدمت‌رسانی به این عزیزان با قوت بیشتری ادامه می‌یابد.

 

فرماندار اصفهان (1)

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی اصفهان معلولان
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.