محصولی، دبیرکل جبهه پایداری با انتقاد از عملکرد رسانه‌ای‌ دولت برای انعکاس دستاوردها و موفقیت‌ها، گفت: باید در اظهارات نسبت به دولت مراقب باشیم که سیاه‌نمایی انجام نشود. دولت ضعف‌هایی هم دارد. اصلی‌ترینش این است که برخی افراد حاضر در دولت، مثل خود رئیس‌جمهوری در فکر و عمل، تحولگرا نیستند ولی همچنان در دولت حضور دارند. از دولت انتظار داریم و مطالبه می‌کنیم هرچه سریع‌تر نیروهای کارآمد انقلابی را جایگزین چنین افرادی کند و اسیر شانتاژهایی چون اتهام خالص‌سازی نشود. متاسفانه امروز تکرار واژه خالص‌سازی اسم رمز حمله به شایسته‌سالاری شده است.

به گزارش جماران؛ محصولی، دبیرکل جبهه پایداری گفت: نباید از برچسب‌هایی مثل خالص‌سازی بترسیم چون افرادی که این حرف‌ را می‌زنند، دچار تناقض هستند و امروز تکرار این واژه، اسم رمز حمله به شایسته‌سالاری شده است.

صادق محصولی در مجمع عمومی جبهه پایداری با گرامیداشت یاد شهدای غزه، اظهار کرد: در دوران پس از انقلاب هیچگاه جمهوری اسلامی در چنین موضع قدرتمندانه‌ای قرار نداشته است. در ابعاد مختلف شاهدیم که قبلا در چه وضعیتی بودیم و اکنون چه وضعیتی داریم. امروز می‌بینیم گروهی مثل حماس،‌ چگونه ارتش اسرائیل که ادعای چهارمین ارتش دنیا را داشت غافلگیر می‌کند. آمریکا در عرض چند سال چندین برابر بودجه ۴۴ سال ایران پس از پیروزی انقلاب هزینه کرده تا با انقلاب اسلامی مقابله کند اما همواره با شکست مواجه شده است.

به نوشته ایسنا، محصولی با بیان اینکه هر آنچه کشور در انقلاب به دست آورد در سایه مقاومت، پایداری بر اصول و حضور مردم حاصل شد، اظهار کرد: جبهه پایداری تاسیس شد تا بر اصول و ارزش‌ها در عرصه سیاسی و فرهنگی، مقاومت کند. بعضی می‌گویند شما گفته بودید که حزب نیستید. الان هم می‌گوییم که حزب به معنای غربی آن نیستیم تا صرفا برای افراد نزدیک خودمان به دنبال قدرت یا ثروت باشیم، این کار را خلاف شرع می‌دانیم. مسئولان ما باید در وهله اول انقلابی، دلسوز، دین‌مدار و کارآمد باشند و این مهم با انتخاب اصلح محقق می‌شود.

دبیرکل جبهه پایداری یادآور شد: وظیفه ما این بود که در انتخابات گذشته از آقای رئیسی حمایت کنیم تا رأی بیاورد. دولت تاکنون موفقیت‌های بسیاری داشته که حل مشکل واکسن کرونا، راه‌اندازی مجدد کارگاه‌های عمرانی تعطیل و پروژه‌های نیمه‌کاره، فروش نفت و بازگشت ارز آن، فعالیت‌های موثر دیپلماتیک، پیوستن به پیمان‌های بریکس و شانگهای، توجه به توانایی‌های داخلی، کاهش تورم، فاصله طبقاتی، بیکاری و روحیه تجمل‌گرایی و حضور در میان مردم برای رفع مشکلات از جمله آنهاست.

وی با انتقاد از عملکرد رسانه‌ای‌ دولت برای انعکاس دستاوردها و موفقیت‌ها، گفت: باید در اظهارات نسبت به دولت مراقب باشیم که سیاه‌نمایی انجام نشود. دولت ضعف‌هایی هم دارد. اصلی‌ترینش این است که برخی افراد حاضر در دولت، مثل خود رئیس‌جمهوری در فکر و عمل، تحولگرا نیستند ولی همچنان در دولت حضور دارند. از دولت انتظار داریم و مطالبه می‌کنیم هرچه سریع‌تر نیروهای کارآمد انقلابی را جایگزین چنین افرادی کند و اسیر شانتاژهایی چون اتهام خالص‌سازی نشود. متاسفانه امروز تکرار واژه خالص‌سازی اسم رمز حمله به شایسته‌سالاری شده است.

دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه وظیفه نیروهای انقلابی، خودسازی و تلاش بی‌وقفه است، یادآور شد: باید تلاش جهادی داشته باشیم. تنها با شایسته‌سالاری و شاخص‌محوری می‌توان «حاج‌قاسم‌ها» در عرصه سیاسی را تکثیر کرد. نباید از برچسب‌هایی مثل خالص‌سازی و امثال آن بترسیم. افرادی که این حرف‌ها را می‌زنند، دچار تناقض هستند. گاهی می‌گویند پایداری یک اتوبوس بیشتر نیست، گاهی می‌گویند آنان تمام کشور را گرفته‌اند.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: شاید این سوال مطرح شود چرا برخی از شایسته‌سالاری و انتخاب فرد اصلح و شایسته‌تر می‌ترسند؟ باید گفت غربگرایان با شاخص‌های انقلابی و کارآمدی مورد نظر برای اصلح مخالفند اما جرئت اظهار آشکار آن را ندارند وگرنه خودشان هم دنبال افراد شایسته با شاخص‌های خودشان که نگاه سکولاری، بده‌بستان سیاسی و اقتصادی، جناح‌گرایی، استفاده از رانت و تبعیض یا بی‌توجهی در قبال محرومان است.

محصولی‌ ادامه داد: مردم پول‌های کثیفی که در هولدینگ‌های جریان غربگرا از شرکت‌های خودروسازی خصوصی گرفته تا شرکت‌های نفتی و پتروشیمی با ده‌ها روزنامه و سایت زنجیره‌ای برای تبلیغ تفکر سکولاری، لیبرالی و غیرانقلابی و سیاه‌نمایی اقدامات دولت و مجلس و ارگان‌های انقلابی بکار می‌رود تا جامعه را از آینده درخشان کشور ناامید کند، می‌بینند. جبهه پایداری در مقابل ده‌ها روزنامه و تارنمای جریان مقابل حتی یک روزنامه هم ندارد. چون از هیچ رانتی برخوردار نیست.

وی تصریح کرد: اکنون وضعیت کشور ما از دوران جنگ تحمیلی هم پیچیده‌تر است. اگرچه صدای گلوله‌ها شنیده نمی‌شود و ترکش توپ‌ها دیده نمی‌شود اما با پروپاگاندای تبلیغاتی و القائات فکری مسموم، چشم‌ها کور و سرها بریده می‌شود. در چنین شرایطی نباید بیکار و غافل نشست، بلکه باید جدی و اساسی دست به کار شد.

دبیرکل جبهه پایداری یادآور شد: برای رسیدن به حق، ایستادگی لازم است. نباید از تخریب‌ها و برچسب‌ها بترسیم. شعار جبهه پایداری، استقامت‌ورزی‌ و پایداری بر ایمان به خدا و ارزش‌های الهی است. ملت ما نه تنها از «هارت و پورت» آمریکا، مزخرفات شبکه‌های صهیونیستی، فضاسازی چند روزنامه و تارنمای‌ داخلی وابسته به آن‌ها نمی‌ترسند بلکه محکم به راه‌ش ادامه می‌دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.