سردار «احمدرضا رادان»، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران که در سال‌های اخیر توسط آمریکا و اتحادیه اروپا مورد تحریم قرار گرفته، در واکنش به این مساله، اظهار داشت: تحریم شدن توسط دشمنان ملت ایران به اندازه‌ای برای من لذت دارد که گویا مدال افتخاری را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی دریافت کرده‌ام.

به گزارش جماران؛ فرمانده فراجا گفت: تحریم شدن توسط استکبار جهانی، عزم تمام فرماندهان نظامی و انتظامی کشور را راسخ‌تر و آنان را در مسیر حق خود مسمم‌تر، منسجم‌تر و پایدارتر می‌کند.

سردار «احمدرضا رادان»، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران که در سال‌های اخیر توسط آمریکا و اتحادیه اروپا مورد تحریم قرار گرفته، در گفت‌‌وگو با با ایلنا در واکنش به این مساله، اظهار داشت: تحریم شدن توسط دشمنان ملت ایران به اندازه‌ای برای من لذت دارد که گویا مدال افتخاری را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی دریافت کرده‌ام. 

وی افزود: فکر می‌کنم که در طول زندگی‌ام دو بار چنین لذتی را تجربه خواهم کرد، یک بار حالا که توسط آمریکا به عنوان شیطان اکبر تحریم شده‌ام و یک بار هم وقتی انشاءالله شهید بشوم؛ زیرا تحریم شدن مشابه شهادت برای من لذت‌بخش است و معتقدم در آخرت نیز اجر و خشنودی به همراه خواهد داشت. 

رادان تاکید کرد: تحریم شدن نه‌تنها برای من، بلکه برای تمام فرماندهان انتظامی کشور مایه افتخار است، زیرا وقتی دشمن ما را تحریم می‌کند، یعنی توانسته‌ایم او را در فتنه‌ها و توطئه‌هایی که علیه ملت ایران تدارک دیده است، شکست دهیم. به همین دلیل، دشمن نسبت به فرماندهان پلیس کینه به دل گرفته است و آنها را تحریم می‌کند. 

وی در پایان تصریح کرد: تحریم شدن توسط استکبار جهانی، عزم تمام فرماندهان نظامی و انتظامی کشور را راسخ‌تر و آنان را در مسیر حق خود مسمم‌تر، منسجم‌تر و پایدارتر می‌کند. از این رو، تحریم شدن برای تمام چهره‌هایی که در نیروهای مسلح ایران فعالیت می‌کنند، خوشحالی فراوانی به همراه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.