یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: آماده توافقی هستیم که بر اساس آن همه اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی در قبال همه اسرای نزد مقاومت آزاد شوند.

به گزارش جماران؛ یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در غزه شنبه شب گفت که این جنبش آماده مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی است.

ایرنا به نقل از خبرگزاری سما فلسطین نوشت؛ سنوار افزود: آماده توافقی هستیم که بر اساس آن همه اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی در قبال همه اسرای نزد مقاومت آزاد شوند.

در مقابل سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که سخنان رئیس دفتر سیاسی حماس در چارچوب کارزار جنگ روانی است که این جنبش علیه رژیم صهیونیستی به راه انداخته است.

پیش از این خانواده اسرای صهیونیستی پس از دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفتند که موضوع مبادله اسرای خود با همه اسرای فلسطینی را تائید می‌کنند.

رژیم صهیونیستی اعلام کرده که شمار اسرای این رژیم نزد مقاومت فلسطین ۲۳۰ اسیر است.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.