آیت‌الله العظمی جوادی آملی گفت: آن وظایف سیاسی اجتماعی ما یک مطلب است، در تظاهرات شرکت می کنیم در راهپیمایی شرکت می کنیم نامه می دهیم، اینها هست؛ اما دعای سحر و ناله سحر فراموشمان نشود! این طور که مسلمان ها را دارند می کشند این طور که بچه ها را دارند می کشند! آن مادری که ناله می کند برای این کودکی که نمی تواند او را از زیر آوار در بیاورد، ذات اقدس الهی به این ناله توجه دارد. اگر خدای سبحان به این ناله ها توجه بکند و به ما بگوید که چرا یاری نکردید چه باید بکنیم؟!

به گزارش جماران؛ آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه، حضور جمعی در راهپیمایی ما یک وظیفه است، بیان داشت: اگر خدای سبحان به این ناله ها (مردم غزه) توجه بکند و به ما بگوید که چرا یاری نکردید چه باید بکنیم؟!

آیت الله جوادی آملی در جلسه فقه 29 مهر 1402 با بیان اینکه، حضور جمعی در راهپیمایی ما یک وظیفه است، بیان داشت: حضور جمعی ما یک وظیفه است، اما دعای سحرگاه و نماز هم وظیفه دیگر است، آن را فراموش نکنیم! ️

وی افزود: از ذات اقدس الهی بخواهیم به برکت قرآن، به برکت عترت، به برکت علی و زهرا (سلام الله علیهم اجمعین) مسلمان های غزه را نجات بدهد، همه مسلمان ها را از شرّ این صهیونیست نجات بدهد، همه مظلومان عالم را از شرّ صهاینه نجات بدهد، خطر صهاینه را برای این مردم روشن بفرماید.

آیت‌الله العظمی جوادی آملی بیان کرد: وجود مبارک پیغمبر (علیه و علی آله آلاف التحیة و الثناء) با وجود آن هوش و درایت و ذکاوتی که داشت، ذات اقدس الهی به او فرمود شما از خطر یهود، بی خبر و غافل نباش: ﴿لا تَزالُ تَطَّلِعُ عَلی‌ خائِنَةٍ مِنْهُمْ﴾.

آیت‌الله العظمی جوادی آملی گفت: آن وظایف سیاسی اجتماعی ما یک مطلب است، در تظاهرات شرکت می کنیم در راهپیمایی شرکت می کنیم نامه می دهیم، اینها هست؛ اما دعای سحر و ناله سحر فراموشمان نشود! این طور که مسلمان ها را دارند می کشند این طور که بچه ها را دارند می کشند! آن مادری که ناله می کند برای این کودکی که نمی تواند او را از زیر آوار در بیاورد، ذات اقدس الهی به این ناله توجه دارد. اگر خدای سبحان به این ناله ها توجه بکند و به ما بگوید که چرا یاری نکردید چه باید بکنیم؟!

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.