گروسی دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: «‌‌آژانس و شخص من به طور فعال با ایران در ارتباط بوده و آماده کار (برای حل‌وفصل مسائل پادمانی) هستیم. اما فقط همکاری کامل ایران و دستیابی به نتایج ملموس در این زمینه می‌تواند ما را از ماهیت صلح آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران مطمئن کند.»

به گزارش جماران؛ دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار ادعاهای سیاسی درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان عنوان کرد که برای حل‌وفصل مسائل باقی‌مانده پادمانی آماده کار با ایران است.

ایلنا به نقل از اسپوتنیک نوشت: «رافائل گروسی»، دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار ادعاهای سیاسی درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان عنوان کرد که برای حل‌وفصل مسائل باقی‌مانده پادمانی آماده کار با ایران است.

وی طی ‌سخنرانی‌‌ در کنفرانس عمومی آژانس که امروز در وین آغاز شد،‌ گفت: «من در دوران خدمتم درباره توافق پادمانی ان‌پی‌تی ایران و راستی‌آزمایی و نظارتی که ذیل قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت در ایران انجام شده است، به شورای حکام گزارش داده‌ام.»

گروسی گفت: «درباره توافق پادمانی ان‌پی‌تی، تصریح می‌کنم که مسائل پادمانی مهمی، پس از گذشت چند سال، هنوز باقی مانده‌اند. همچنین چاره‌ای ندارم جز اینکه تایید کنم اجرای اقدامات مقرر در بیانیه اخیر میان من و ایران در مارس امسال پیشرفت مورد انتظارم را نداشته است.»

گروسی افزود: «‌‌آژانس و شخص من به طور فعال با ایران در ارتباط بوده و آماده کار (برای حل‌وفصل مسائل پادمانی) هستیم. اما فقط همکاری کامل ایران و دستیابی به نتایج ملموس در این زمینه می‌تواند ما را از ماهیت صلح آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران مطمئن کند.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.