زلفی گل وزیر علوم از ارزیابی وضعیت روسای دانشگاه ها توسط وزارت علوم خبر داد و گفت: روسای دانشگاه ها و سایر مراکز به مرور و سالیانه توسط کمیته انتصابات و دفتر نظارت و ارزیابی وزارت علوم مورد ارزیابی قرار می گیرند و اگر لازم باشد روسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری را تغییر می دهیم.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه وضعیت و عملکرد روسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری به طور سالیانه ارزیابی می‌شود، گفت: اگر لازم باشد روسای دانشگاه‌ها را تغییر می‌دهیم، اما فعلا فرد خاصی برای تغییر یا جابجایی مد نظر نیست.

محمد علی زلفی گل ضمن بیان این‌مطلب تاکید کرد: از بدو ورود ما به وزارت علوم برای انتخاب روسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری نیاز بود که کمیته انتصابات داشته باشیم به‌همین منظور کمیته ۹‌نفره‌ای که دو نفر از اعضای آن از وزرای سابق علوم و از افراد بسیار باتجربه و دانشمندان کشور هستند تشکیل شد و در آن افراد صاحب نام و توانمند برای انتخاب به عنوان رئیس دانشگاه را بررسی می‌کنند و پس از اولویت بندی افراد به بنده معرفی می شوند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطر نشان کرد: من بر اساس اطلاعاتی که از کمیته انتصابات و همچنین سایر حوزه ها دریافت میکنم گزینه اصلح را به عنوان رئیس دانشگاه، پژوهشگاه و یا پارک علم و فناوری انتخاب میکنم.

زلفی گل از ارزیابی وضعیت روسای دانشگاه ها توسط وزارت علوم خبر داد و گفت: روسای دانشگاه ها و سایر مراکز به مرور و سالیانه توسط کمیته انتصابات و دفتر نظارت و ارزیابی وزارت علوم مورد ارزیابی قرار می گیرند و اگر لازم باشد روسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری را تغییر می دهیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پایان تاکید کرد: فعلا برنامه‌ای برای تغییر روسای دانشگاه‌ها نداریم و افراد خاصی مد نظر تغییر نیست و سعی میکنیم با همین روسای فعلی مسیر خود را پیش ببریم. اگر چه درمواردی برخی روسای دانشگاه ها در میانه کار مشکلات جسمی پیدا میکنند و ما بالاجبار باید جایگزینی برای آنها تعیین کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.