چمران رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شهرداری به هیچ عنوان به خانه‌های ۲۵ متری پروانه نمی‌دهد، گفت: خانه‌های ۲۵ متری یعنی خانه‌های تک نفره و این تبعات اجتماعی بالایی خواهد داشت.

به گزارش جماران؛ به نقل از اکوایران، مهدی چمران در حاشیه یکصد و هفتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز ۱۰ نفر از اعضای شورا به عنوان اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ انتخاب خواهند شد، گفت: نامگذاری معابر و تعیین تکلیف باغات نیز در این جلسه انجام می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ساخت اضافه طبقه در معابر هشت متری، یادآور شد: ما چیزی تحت عنوان هفت طبقه نداریم و باید بررسی شود که در کدام نقطه و در چه زمینی این ساخت و ساز صورت گرفته تا بتوان قضاوت کرد.

وی با بیان اینکه قطار شهری یا تراموا در بودجه امسال رقم خوبی برای مطالعه داشته است، گفت: این طرح چند سال است که در جریان قرار دارد اما باید مطالعه صورت می‌گرفت؛ آنچه امضا شده تفاهم نامه است و انعقاد قرارداد با توجه به اینکه رقم سنگینی دارد، باید در شورا بررسی شود.

چمران با تاکید بر اینکه شهرداری به هیچ عنوان به خانه‌های ۲۵ متری پروانه نمی‌دهد، گفت: خانه‌های ۲۵ متری یعنی خانه‌های تک نفره و این تبعات اجتماعی بالایی خواهد داشت و نتیجه خوبی ندارد. ما با این فرهنگ، نمی‌توانیم در چنین فضاهایی زندگی کنیم.

وی افزود: ما خانه‌های کوچک داریم اما به طور کلی ساخت خانه‌های کوچک مقیاس به هیچ عنوان صحیح نیست.

چمران با بیان اینکه سفر اعضای شورا به کربلا در ایام اربعین با هزینه شخصی بوده است، تاکید کرد: مدیران شهرداری به دلیل وظایف ماموریتی خود به عراق سفر کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.