علی یوسفی رئیس جبهه اصلاحات استان مرکزی عنوان کرد: حرفی که به دست اندرکاران می توانم داشته باشم این است که قبول کنیم جمع قابل توجهی از مردم به شیوه های جاری در کشور معترض اند. سرکوب خواسته های مردم، عدم توجه به مشکلات آن ها اعم از معیشتی، اجتماعی و فرهنگی زمینه ساز حرکت های اعتراضی در سطوح مختلف جامعه شده است.

به گزارش جماران؛ به نقل از عطریاس، علی یوسفی رئیس جبهه اصلاحات استان مرکزی در رابطه با اتفاقات اخیر شهر اراک و بازداشت تعدادی از شهروندان و دو فعال سیاسی  گفت: به دور از حواشی مصنوعی ایجاد شده با اهداف سیاسی،  ذکر نکاتی ضروری است،  آرایه هایی بر مراسم آن روز در مزار مهرشاد که توسط خانواده ی محترم وی برگزار شد، افزوده شده است که از جمله ی آن ها بی احترامی به خانواده ی گرامی شهید و شعار های هنجار شکنانه است، بنا بر اطلاعات دریافت شده این ها ساخته و پرداخته ی عمدی برخی از جریانات سیاسی است که مایل اند از هر اتفاقی به نفع خود بهره برداری کنند و جریان اصلاح طلب را نشانه روند.

وی افزود: طبیعی است که گروه های مختلف مردم روز تاسوعای حسینی به مزار عزیزان خود می روند  مردم با توجه به سلیقه های خود در مراسمات شرکت می کنند. با اغماض کمی، این که دسته ای با هجمه ی سنگین مورد حمله قرار گیرند، در عرف مردم به دور از کار معمول است.

یوسفی عنوان کرد: حرفی که به دست اندرکاران می توانم داشته باشم این است که قبول کنیم جمع قابل توجهی از مردم به شیوه های جاری در کشور معترض اند. سرکوب خواسته های مردم، عدم توجه به مشکلات آن ها اعم از معیشتی، اجتماعی و فرهنگی  زمینه ساز حرکت های اعتراضی در سطوح مختلف جامعه شده است. اختلاس ها، نجومی بگیری و فساد اخلاقی از جمله واقعیت های تلخی است که گریبان مسئولین را گرفته است و زمینه های نارضایتی مردم را فراهم کرده است. بنابراین، بهتر است زمینه های بوجود آمده را مورد هدف قرار دهید. در این صورت انتظار فروکش کردن اعتراض ها منطقی است، در غیر این صورت خود را با معلول ها مشغول کرده اید.

رئیس جبهه اصلاحات استان مرکزی بیان داشت: دیده می شود برخی خبرگزاری ها و فعالین سیاسی متمایل به اصول گراها، از مسائل بوجود آمده برای خود نمدی دوختند، برخی از اتفاقات گذشته را هم به این قضیه سنجاق زده اند، به این دسته از فعالین هشدار می دهیم از این راه برای خود نمی توانید طرفی ببندید، به جای سرپوش گذاشتن به ضعف های اجرایی خود و کسب وجهه از دل چنین حوادثی، با برطرف کردن مشکلات خود و اتخاذ تصمیم های کارشناسی، آلام اقتصادی و معیشتی مردم را کاهش بدهید. با دمیدن به حوادثی این چنین از پاسخگویی به قول هایی که به مردم داده اید طفره نروید. بدانید که مردم حواسشان به تمامی شما و دست اندرکارانی که قول حل مشکلات مردم را داده اید، هست.

یوسفی در پایان اظهار داشت: امیدواریم  و انتظار داریم مسؤلین سیاسی و قضایی استان با نگاه به شرایط جامعه به اتخاذ  تصمیم و قضاوت بپردازند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.