جبلی رییس سازمان صداوسیما گفت: گزارش ارائه شده توسط رییس سازمان فرهنگی هنری در رابطه با اقدامات این سازمان امید بخش بود. دستگاه‌های فرهنگی چالش‌هایی مانند هم دارند و برای عبور از این چالش ها بیش از هر اقدامی نیازمند به کارگیری رویکرد تحولی هستیم.

به گزارش جماران؛ به نقل از شهر، رییس سازمان صداوسیما با تاکید بر اهمیت درک صحیح مدیران بالادستی از مقوله فرهنگ گفت: بحمدالله شهردار فعلی تهران قبل از آنکه شهردار تهران بشود، یک شخصیت فرهنگی بوده‌است و وجود ایشان در شهرداری تهران یکی از ظرفیت‌های بزرگ است.

جبلی رییس سازمان صداوسیما با تقدیر از عملکرد فرهنگی شهرداری تهران در جلسه هیات امنای سازمان فرهنگی شهرداری تهران گفت: سالهاست آرزو داشتیم مدیریت فرهنگی شهرداری تهران در خدمت آرمان‌های نظام قرار گیرد و امروز به این هدف نزدیک شده‌ایم.

وی ادامه داد: گزارش ارائه شده توسط رییس سازمان فرهنگی هنری در رابطه با اقدامات این سازمان امید بخش بود. دستگاه‌های فرهنگی چالش‌هایی مانند هم دارند و برای عبور از این چالش ها بیش از هر اقدامی نیازمند به کارگیری رویکرد تحولی هستیم.

 

1475720_563

 

جبلی افزود: باید جایگاه والای فرهنگ در کشور توسط مدیران بالادستی درک شود. نادیده گرفتن فرهنگ در گذشته، باعث شده به این روز بیفتیم و به نظرم اتفاقات و هنجارشکنی‌هایی که این روزها در خیابان‌ها رخ می‌دهد کاملا پیش‌بینی پذیر و ماحصل به حاشیه رفتن فرهنگ بوده‌است. بحمدالله شهردار فعلی تهران قبل از آنکه شهردار تهران بشود یک شخصیت فرهنگی بوده‌است و وجود ایشان در شهرداری تهران یکی از ظرفیت‌های بزرگ است.

جبلی تاکید کرد: در این مدت همکاری خوبی میان سازمان فرهنگی‌وهنری شهرداری تهران و سازمان‌ صدا و سیما به ویژه در زمینه کودک‌ونوجوان شکل گرفته‌است. این اتفاق نقطه شروع همکاری ماست و باید به سایر زمینه‌ها تسری پیدا کند.

ضرورت توجه به مدیریت فرهنگی فضای مجازی

حجت‌الاسلام قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی نیز به عنوان یکی از اعضای هیات امنای سازمان فرهنگی شهرداری تهران گفت: بخش مهمی از زندگی مردم در فضای مجازی می‌گذرد، اگر قصد داریم شهر تهران را به درستی مدیریت فرهنگی کنیم باید اهتمام ویژه‌ای به فضای مجازی داشته‌باشیم‌ و حتی پیشنهاد دارم یکی از زیرمجموعه‌های ذیل سازمان فرهنگی هنری به طور اختصاصی بر روی مدیریت فرهنگی فضای مجازی متمرکز شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.