آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل گفت: از آقای رئیس جمهور می خواهم به وزیران دستور موکد دهد که با خضوع در برابر نماینده آبروی نظام و انقلاب را نبرند برای ما پذیرفته نیست که یک وزیر بگوید من در اثر فشار نماینده به مدیر خود دستور استخدام نوشته ام ولی به مدیر خود گفته‌ام عمل نکند!

به گزارش جماران؛ آیت الله سید حسن عاملی گفت: ما باید با تمام توان با استخدام های سفارشی مبارزه کنیم امروز قدم اول را برمی داریم من از تمام مدیران کل می خواهم اگر نامه وزیر به آنها آمده تمام نامه های نمایندگان را که از وزیر دستور استخدام برای افراد خاص گرفته‌اند منتشر کنند.

امام جمعه اردبیل یادآور شد: اگر اعلام نکنید شریک جرم و مشغول ذمه یک ملت هستید قانون چنین اجازه ای را نه به وزیر و نه به مدیر و نه به نماینده نمی دهد ولی وزیر از ترس استیضاح به مدیر مربوط دستور استخدام افراد خاص را می دهد تمام مدیرانی که حریت، تدین و ترس از آخرت دارند مقاومت کرده‌اند ولی مدیر وابسته به ریاست هم به ملت خیانت کرده و هم به دین و هم ایمان خود آتش زده است.

آیت الله عاملی گفت: از آقای رئیس جمهور می خواهم به وزیران دستور موکد دهد که با خضوع در برابر نماینده آبروی نظام و انقلاب را نبرند برای ما پذیرفته نیست که یک وزیر بگوید من در اثر فشار نماینده به مدیر خود دستور استخدام نوشته ام ولی به مدیر خود گفته‌ام عمل نکند!

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.