حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به قدرت و اقتدار ملی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: قدرت ما توقف ناپذیر است و این پیام را باید همه بدانند ما به هیچ فردی اجازه دخالت در امور کشور را نخواهیم داد.

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس؛ نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اگر سپاه نبود انقلاب اسلامی ترور می‌شد. سپاه باید همواره قوی باشد تا امنیت ایجاد کند و باید به پیش برود تا جلوی پیشروی دشمن را بگیرد.

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم حجت الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی با حضور در دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه پاسداران با اساتید، مربیان،کارکنان و دانشجویان دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه سپاه محافظ انقلاب است، گفت: اگر سپاه نبود انقلاب اسلامی ترور می‌شد. سپاه باید همواره قوی باشد تا امنیت ایجاد کند و باید به پیش برود تا جلوی پیشروی دشمن را بگیرد.

وی افزود: ایستادگی و حمایت از ملت از کلام حق موجب حذف توطئه های دشمن می‌شود. پیشرفت و امنیت جامعه در گرو یک جهاد کبیر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه باید اراده دشمن را بشکنیم و او را نا امید کنیم، اظهار کرد: یک کشور نمی‌تواند قدرت خود را به عاریه بگیرد اما ادعای استقلال داشته باشد. بنابراین؛ باید در همه عرصه‌ها به استقلال برسیم.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه پیش از این سازه های قدرت ما را دیگران می ساختند ،گفت:این یعنی پایه های قدرت ما در اختیار دیگران بود، اما به حول و قوه الهی اکنون به این فن‌آوری و قدرت دست یافته‌ایم و دشمنان در هراسند. ما برای مستقل بودن نیاز داریم در علم، فناوری، تولید قدرت، اقتصاد و در فرهنگ که نشانه های اصلی هویت یک جامعه است استقلال کامل داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه هیچ کس غیر از  ملت ایران نباید برای سرنوشت خود تصمیم بگیرد، تاکید کرد: این پیام ماست اگر کسی بخواهد برای سرنوشت ما تصمیم بگیرد با جدیت با آنان مقابله خواهیم کرد.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به قدرت و اقتدار ملی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: قدرت ما توقف ناپذیر است و این پیام را باید همه بدانند ما به هیچ فردی اجازه دخالت در امور کشور را نخواهیم داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان گفت: تحریم زیباترین نعمت دشمن برای پیشرفت کشور است تا ما به توانایی خود دست یابیم و ما به اذن خداوند با داشته‌های خودمان به خودکفایی خواهیم رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.