«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا که در یک اندیشکده آمریکایی صحبت می‌کرد، با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران گفت که واشنگتن با متحدانش از جمله اسرائیل کار می کند تا ایران را از دستیابی به سلاح هسته‌ای باز دارد، اما ایالات متحده همچنان راه حل دیپلماتیک را ترجیح می‌دهد.

به گزارش جماران؛ ب نقل از ایلنا، مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که کشورش همچنان راه‌حل دیپلماتیک در ارتباط با مسأله هسته‌ای ایران را گزینه بهتری می‌داند.

«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که کشورش همچنان راه‌حل دیپلماتیک در ارتباط با مسأله هسته‌ای ایران را گزینه بهتری می‌داند. 

وی که در یک اندیشکده آمریکایی صحبت می‌کرد، با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران گفت که واشنگتن با متحدانش از جمله اسرائیل کار می کند تا ایران را از دستیابی به سلاح هسته‌ای باز دارد، اما ایالات متحده همچنان راه حل دیپلماتیک را ترجیح می‌دهد.

سالیوان ادامه داد: «ما همچنان به ارسال پیام روشنی در مورد هزینه‌ها و پیامدهای زیاده‌روی کردن ادامه خواهیم داد و در عین حال به جست‌جوی امکان دستیابی به نتیجه‌ای با میانجی‌گری دیپلماتیک که برنامه هسته‌ای ایران را محدود می کند، ادامه خواهیم داد»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.