سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: صهیونیست‌ها دو نفر از نیروهای ما را (در سوریه) شهید کردند، اما با دست‌های غیبی هفت نفر از آن‌ها کشته شدند، این معادلات دیگر به نامعادلات تبدیل شده است.

به گزارش جماران؛ به نقل از تسنیم، فرمانده کل سپاه در حاشیه رژه روز ارتش گفت: هیچ چیزی غیر از امنیت و آسایش برای کشورهای منطقه آرزو نمی‌کنیم و پیام این رژه امروز در واقع برای همسایگان این بود که ما حامی ملت‌های مسلمان هستیم و آنها را در صحنه‌های سخت تنها نمی‌گذاریم.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در حاشیه مراسم رژه 29 فروردین ارتش، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیچ چیزی غیر از امنیت و آسایش برای کشورهای منطقه آرزو نمی‌کنیم و پیام این رژه امروز در واقع برای همسایگان این بود که ما حامی ملت‌های مسلمان هستیم و آنها را در صحنه‌های سخت تنها نمی‌گذاریم.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: ایران همیشه با کشورهای همسایه در صلح و آرامش بوده و اساسش بر صلح و آسایش و امنیت است.

سرلشکر سلامی با اشاره به موقعیت ممتاز ایران در منطقه و قدرت دفاعی کم‌نظیر در منطقه و جهان، خاطرنشان کرد: به خاطر این موقعیت است که جمهوری اسلامی ایران به هر شکل لنگرگاه ثبات و امنیت منطقه است و تلاش می‌کند قدرت دفاعی خود را برای آرامش و صلح در منطقه به کار بگیرد.

 

سردار سلامی: صهیونیست‌ها دو نفر از ما را شهید کردند اما هفت نفر از آن‌ها کشته شد

فرمانده کل سپاه گفت: اسرائیل امروز از سوریه، لبنان و نوار غزه مورد حمله موشکی قرار می‌گیرد و از کرانه باختری شعله‌های خشم زبانه می‌کشد.

رژیم صهیونیستی دیورا‌های چند صد متری دور خود کشیده و با قوی‌ترین سنسور‌ها پایش و رصد امنیتی می‌کند و حتی یک حیوان نمی‌تواند از مرزهایش عبور کند، اما دست‌های غیبی کرانه باختری را مسلح کرد و شما تفنگ‌های مدرن خودکار و سلاح‎های خودکار را در دست فلسطیینان می‌بینید.

طی یک هفته گذشته فلسطینیان ۱۶۵ عملیات انجام دادند که ۵۰ درصد آن تیراندازی بود.

صهیونیست‌ها دو نفر از نیروهای ما را (در سوریه) شهید کردند، اما با دست‌های غیبی هفت نفر از آن‌ها کشته شدند، این معادلات دیگر به نامعادلات تبدیل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.