محمدرضا البرزی فرماندار ساوجبلاغ گفت: تمامی ادارات و دستگاه‌ها با نصب تابلو بر سردر اداره خود از ورود افراد بی‌حجاب به اماکن دولتی و مجموعه‌های تابعه جلوگیری کنند.

به گزارش جماران؛ به نقل از مهر، محمدرضا البرزی عصر یکشنبه در اولین جلسه کارگروه اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ در سال ۱۴۰۲ که با محوریت موضوع حجاب و عفاف برگزار شد، مسائل مربوط به امور فرهنگ را بسیار حساس دانست و اظهار کرد: هرگونه تصمیمات اشتباه در این حوزه خسران و زیان غیر قابل جبران خواهد داشت.

وی افزود: مهمترین راهبرد، تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب و خط فکری معظم له است که بیان شده است که باید در حوزه اجرا عملیاتی شوند.

فرماندار ساوجبلاغ بیان کرد: دشمن مسئله عفاف و حجاب را به عنوان پاشنه آشیل جامعه می‌داند و پاکدامنی و عفت زنان ما را هم مورد هدف قرار داده است تا بنیان خانواده ایرانی را از هم بپاشاند.

وی تصریح کرد: همچنان که کشور با هدایت‌های مقام معظم رهبری از پیچ‌های مختلفی به خوبی عبور کرده است مطمئن هستم که با دقت مدیران در حوزه اجرا، ابتکار عمل را در میدان به دست خواهیم گرفت و دشمن را ناامید خواهیم کرد.

البرزی لازمه برنامه‌ریزی در هر حوزه‌ای را داشتن علم آن بیان داشت و خاطرنشان کرد: مسائل فرهنگی زمان بر است و باید مدبرانه و با صبر و حوصله انقلابی در تراز انقلاب تصمیم گیری نمائیم و از ظرفیت بالای نیروهای انقلابی و مردم هم استفاده کنیم.

وی از تمامی ادارات و دستگاه‌ها خواست با نصب تابلو در سردر اداره، از ورود افراد بی‌حجاب به اماکن دولتی و مجموعه‌های تابعه جلوگیری کرده و از ارائه خدمات به آنان امتناع کنند.

فرماندار ساوجبلاغ اظهار کرد: رؤسای ادارات و دستگاه‌ها مسئول مستقیم اجرای قانون و مصوبات عفاف و حجاب در حوزه مدیریتی خود هستند.

وی بیان کرد: گروه‌های بازرسی از ادارات و دستگاه‌ها، بر اجرای صحیح قانون عفاف و حجاب سرکشی خواهند کرد.

البرزی متذکر شد: همچنین یک سامانه پیگیری و بازرسی به صورت شهرستانی تشکیل و اطلاع رسانی می‌شود و پایگاه بسیج حوزه ادارات، اقشار و اصناف نیز برای رصد اجرای فرامین حکومتی فعال خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.