عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:‌ من به عنوان یک شخص حقیقی برای ترویج حجاب و عفاف چه کرده‌ام؟ سوالی است که همه ما باید از خود بپرسیم آن هم در شرایطی که براساس آمار خود حاکمیت، تفسیر روایت‌گری بی‌حجابی از سوی نیروهای انقلابی بیش از ضد انقلاب‌هاست.

به گزارش جماران؛ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی شکل‌گیری شبکه عفاف و حجاب در جبهه مردمی را ضروری دانست و گفت: مقام معظم رهبری در سال ۹۷ از لزوم وجود چنین شبکه‌ای خبر دادند. پس لازم است موضع حجاب و عفاف را از حالت دولتی خارج کنیم و به آن جنبه مردمی بدهیم.

طبق اعلام مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه در نشست مرکز ارتباطات دولت و روحانیت افزود: البته هنوز چنین اتفاقی نیفتاده و این ضعف ماست که باید به آن توجه و برطرف شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص فعالیت‌های شورا در زمینه فرهنگ بیان کرد: پیش از این ۷۰ درصد مصوبات ما در حوزه علم و فن‌آوری، ۲۰ درصد در زمینه فرهنگ و ۱۰ درصد مشترک میان این دو بوده است. حالا اولویت اول ما پرداختن به مسایل فرهنگی است؛ البته این مساله به این معنی نیست که عرصه دانش را نادیده بگیریم.

خسروپناه تاکید کرد: باید برای هر استان و بر اساس نقشه مهندسی فرهنگی کشور، یک برش فرهنگی طراحی شود. در حال حاضر هم جلساتی به صورت مرتب و به همت شورای اجتماعی وزارت کشور برگزار می‌شود و هر استاندار بر اساس برش فرهنگی که در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین شده به ارایه گزارش عملکرد خود می‌پردازد و این راهبری و نظارت، یکی از رسالت‌های مهم شوراست.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد:‌ من به عنوان یک شخص حقیقی برای ترویج حجاب و عفاف چه کرده‌ام؟ سوالی است که همه ما باید از خود بپرسیم آن هم در شرایطی که براساس آمار خود حاکمیت، تفسیر روایت‌گری بی‌حجابی از سوی نیروهای انقلابی بیش از ضد انقلاب‌هاست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.