امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره اتفاقاتی که در اصفهان افتاد، گفت: اتفاقاتی که رخ داد ممکن است در خیلی از کشورها رخ دهد. به هر حال این رفتار از دشمنان از روی ضعف آنان است علت این است که واقعا نمی‌توانند این پیشرفت‌ها را تحمل کنند و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در نظام بین‌الملل به گونه‌ای است که از سر ضعف و استیصال دست به کارهای این چنینی می‌زنند که خیلی هم مهم نیست.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، وزیر دفاع گفت: اتفاقاتی که در اصفهان افتاد ممکن است در خیلی از کشورها رخ دهد. به هر حال این رفتار از دشمنان از روی ضعف آنان است.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بعد از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: در مجموع وزارت دفاع یک رشد ملموسی در همه ابعاد نسبت به کارهایی که تا به حال انجام داده داشته است. تولیدات حدودا سه برابر نسبت به سال گذشته افزایش یافته و در بخش صادرات حدودا ۵ برابر این آمار افزایش داشته است. 

وی افزود:‌ حرکت‌هایی که وزارت دفاع ترسیم کرده است، اساسا جهشی است. ان‌شاءالله همه این موارد به نتیجه رسیده و شرایط بسیار ایده‌آلی است. در حوزه دفاع، نیروهای مسلح با اقتدار از کشور محافظت می‌کنند ما هم تا آنجایی که در توان‌مان است تلاش می‌کنیم که در ابعاد مختلف از نیروهای مسلح پشتیبانی کنیم هم نیروهای مسلح و هم سایر جبهه‌هایی که به آن‌ها کمک می‌کنیم سعی خواهیم کرد که از آن‌ها مراقبت کنم تا آن‌ها بتوانند به وزارت دفاع کمک کنند. 

آشتیانی درباره اتفاقاتی که در اصفهان افتاد، گفت: اتفاقاتی که رخ داد ممکن است در خیلی از کشورها رخ دهد. به هر حال این رفتار از دشمنان از روی ضعف آنان است علت این است که واقعا نمی‌توانند این پیشرفت‌ها را تحمل کنند و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در نظام بین‌الملل به گونه‌ای است که از سر ضعف و استیصال دست به کارهای این چنینی می‌زنند که خیلی هم مهم نیست و الحمدالله هیچ نتیجه‌ای هم نگرفتند و کارهای شناسایی هم در حال انجام شدن است و ان‌شا‌ءالله نتایج آن را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.