حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به تحولات ماه‌های گذشته در کشور خاطرنشان کرد: دشمنان پس از آنکه از ایجاد جنگ ترکیبی چند لایه علیه کشورمان ناامید شدند، همگی در پیام‌های دیپلماتیک و رسمی و در ملاقات‌ها می‌کوشند وانمود کنند که در این رخدادها هیچ‌گونه دخالتی نداشته و طراحی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام نداده‌اند. حال آنکه آمریکا، اسرائیل و متحدین غربی آنها هر آنچه می‌توانستند، در سطح رسانه‌ای و سرویس‌های امنیتی و فضای مجازی علیه کشورمان انجام دادند.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، سومین نشست مجمع معاونان مالی و سرمایه انسانی وزارتخانه‌ها، دستگاه‌های اجرائی، استانداری‌ها و دانشگاه‌های کشور با دیوان محاسبات، روز دوشنبه، با حضور حسین امیرعبداللهیان و سید احمدرضا دستغیب و به میزبانی وزارت امور خارجه برگزار شد.

حسین امیرعبداللهیان در این جلسه حضور رئیس دیوان محاسبات کشور، مدیران این سازمان و میهمانان را خیرمقدم و انتخاب سید احمدرضا دستغیب به این سمت را تبریک گفت و اظهار داشت: مهمترین وظیفه دیوان محاسبات نظارت بر حکمرانی خوب در کشور است و این اتفاق با استفاده از نیروی انسانی متخصص و متعهدی که در این سازمان حضور دارد، رقم می‌خورد و ما می‌توانیم یک الگوی حکمرانی خوب را به جهان ارائه دهیم و بی تردید این نوع حکمرانی، ادامه سلوک سیاسی حضرت امیرالمومنین (ع) است.

وی با بیان اینکه جهان به سرعت در حال تغییر است، اظهار داشت: در این چارچوب معتقدیم که با تشریک مساعی در حوزه معاونت مالی و سرمایه انسانی، باید اقدامات خود را با ابتکارات، ایده‌ها، خلاقیت و نوآوری همراه کنیم. خصوصا که ما در وزارت امور خارجه به دلیل مواجهه با الگوها و مدل‌های مدیریتی متنوع، احساس می‌کنیم که باید به صورت مداوم در این زمینه فعال باشیم.

رئیس دستگاه دیپلماسی با اشاره به این موضوع که وزارت امور خارجه از بیش از ۱۰۰ سفارتخانه، کنسولگری و نمایندگی بین‌المللی و ۲۹ نمایندگی در استان‌ها و مناطق آزاد کشور برخوردار است، تصریح کرد: مدیرانی که در استانداری‌ها مسئولیت معاونت مالی و سرمایه نیروی انسانی را در اختیار دارند، با نگاه اولویت توسعه اقتصادی و دستیابی به توسعه پایدار مدنظر دولت سیزدهم و همچنین جذب حداکثری سرمایه‌گذاران در داخل کشور، بیش از پیش از دفاتر وزارت امور خارجه در استان‌ها حمایت کنند.

امیرعبداللهیان با اشاره به تحولات ماه‌های گذشته در کشور خاطرنشان کرد: دشمنان پس از آنکه از ایجاد جنگ ترکیبی چند لایه علیه کشورمان ناامید شدند، همگی در پیام‌های دیپلماتیک و رسمی و در ملاقات‌ها می‌کوشند وانمود کنند که در این رخدادها هیچ‌گونه دخالتی نداشته و طراحی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام نداده‌اند. حال آنکه آمریکا، اسرائیل و متحدین غربی آنها هر آنچه می‌توانستند، در سطح رسانه‌ای و سرویس‌های امنیتی و فضای مجازی علیه کشورمان انجام دادند. 

وی ادامه داد: بی تردید، مواضع حکیمانه رهبر انقلاب، بصیرت مردم و سرمایه بزرگ نظام در برخورداری از حمایت گسترده مردمی، باعث شد جنگی که علیه کشورمان طراحی شده بود، به شکست منجر شود و مردم بزرگ ما روز ۲۲ بهمن نیز در همین راستا پیامی قوی را به دشمن مخابره و اعلام کردند که ایران کشور کودتای مخملی نیست. 

وزیر امور خارجه یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع حرم، مدافع سلامت و مدافع امنیت را گرامی داشت. 

سید احمدرضا دستغیب، رئیس دیوان محاسبات کشور نیز طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی وزارت امور خارجه ابراز داشت: مجمع معاونان اداری - مالی ابتکاری خوب است که می‌تواند به شفافیت و تحقق انضباط مالی در دستگاه‌ها منجر شود و بستری مناسب برای ایجاد نظارت جامع و موثر محسوب می‌شود. 

وی افزود: اصلاح نظام مالی کشور بدون اراده و مشارکت فعال شما مدیران مالی و منابع انسانی میسر نیست.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.