زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: اخیراً مرکز ملی فضای مجازی با شرکت متا مکاتبه‌ای کرده و همین جا هم اعلام می‌کنیم که هر پلتفرمی که قواعد جمهوری اسلامی ایران را بپذیرد یا به قواعد خودشان پایبند باشند، حتماً از آنها استقبال می‌کنیم.

به گزارش جماران؛ به نقل از مهر، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در رابطه با رفع فیلتر اینستاگرام و تلگرام گفت: دیشب هم آقای رئیس جمهور در صدا و سیما گفتند از فعالیت هر پلتفرمی استقبال می‌کنیم؛ مشروط بر اینکه حداقل به قواعدی که خودشان دارند پایبند باشند.

وی عنوان کرد: اخیراً مرکز ملی فضای مجازی با شرکت متا مکاتبه‌ای کرده و همین جا هم اعلام می‌کنیم که هر پلتفرمی که قواعد جمهوری اسلامی ایران را بپذیرد یا به قواعد خودشان پایبند باشند، حتماً از آنها استقبال می‌کنیم.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: در حال حاضر ارتباط صوتی و تصویری در پیام‌رسان‌های کشور برقرار است و روزانه چند میلیون تماس تصویری و صوتی با کیفیت انجام می‌شود و روز به روز هم بر کیفت‌شان می‌افزایند.

زارع پور تصریح کرد: تمام زیرساخت‌های وزارت ارتباطات پای کار پیام‌رسان‌ها آمده تا بتوانند خدمات با کیفیتی را به مردم ارائه کنند. الان چهار تا پنج پیام رسان این کیفیت و قابلیت را دارند و ایتا هم بیشترین اقبال را بعد از روبیکا دارد و به زودی نسخه جدیدش ارائه می‌شود که تماس صوتی و تصویری در آن دیده شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.