سردار سلامی فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: امروز هدف دشمنان ما این است که فقر را در جامعه گسترش دهند یکی از میدان های نبرد ما با دشمن نیز همین است و اصلا تحریم اقتصادی نسخه فقیر کردن جامعه ما بود که از پس آن دشمن نسخه تسلیم سیاسی را جستجو می کرد. پس میدان معیشت و مبارزه با فقر یکی از میدان های اصلی جهاد ما است. یعنی ما با رسالت پاسداری از انقلاب و جهاد در راه خدا به جنگ محرومیت از فقر رفته‌ایم و تا در هم شکستن همه ریشه های آن ادامه خواهیم داد.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز هدف دشمنان ما این است که فقر را در جامعه گسترش دهند، یکی از میدان های نبرد ما با دشمن نیز همین است و اصلا تحریم اقتصادی نسخه فقیر کردن جامعه ما بود که از پس آن دشمن نسخه تسلیم سیاسی را جستجو می کرد. پس میدان معیشت و مبارزه با فقر یکی از میدان های اصلی جهاد ما است.

سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاحیه ۳۰۵۰ طرح محرومیت زدایی مردم‌پایه بسیج که صبح امروز با حضور سردار غلامرضا سلیمانی و سردار زهرایی برگزار شد، گفت: هدف اصلی ما ساختن یک ایرانی است، قوی، مقتدر، عزیز، امن و پیشرفته با مردمانی که در آسایش و رفاه زندگی کنند در واقع یک ایرانی مستقل اما آباد، امن و پیشرفته. این همه رسالت اصلی ما در ایران عزیز است. 

وی ادامه داد: الحمدالله در پرتوی انقلاب شکوهمند اسلامی و در پرتوی عنایات خاصه رهبران این انقلاب یعنی امام خمینی و رهبر انقلاب اسلامی اراده جدی برای رفع فقر و محرومیت که یکی از اهداف بررگ انقلاب اسلامی است بوجود آمده است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به پیشرفت طرح‌های محرومیت زدایی ادامه داد: امروز که مسئله پیشرفت طرح‌های محرومیت زدایی را در کشور مرور می کنیم می‌بینیم که از همه مسئولان عالی رتبه نظام چه در دولت محترم چه در دستگاه تقنینی و حتی سیستم قضایی ما گرفته تا عموم مردم خدمتگزار و خیر یک اراده بهم پیوسته و عزم جدی و یک استواری و استحکام در روحیه ها ایجاد شده تا فقر از این جامعه ریشه کن شود، چراکه فقر وعده شیطان است.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: امروز هدف دشمنان ما این است که فقر را در جامعه گسترش دهند یکی از میدان های نبرد ما با دشمن نیز همین است و اصلا تحریم اقتصادی نسخه فقیر کردن جامعه ما بود که از پس آن دشمن نسخه تسلیم سیاسی را جستجو می کرد. پس میدان معیشت و مبارزه با فقر یکی از میدان های اصلی جهاد ما است. یعنی ما با رسالت پاسداری از انقلاب و جهاد در راه خدا به جنگ محرومیت از فقر رفته‌ایم و تا در هم شکستن همه ریشه های آن ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: امروز این رویداد مقدس و دل انگیز که افتتاح ۳۰۵۰ طرح و پروژه محرومیت زدایی در کشور است به اهتمام سازمان بسیج مستضعفین و بسیج سازندگی و آحاد گروه‌های بسیج و ... شکل گرفته است. 

وی تاکید کرد: تلاش ما این است که روستاها را محیطی برای زندگی مناسب کنیم تا مهاجرت از روستا به شهر معکوس شود و روستاها آباد شود چراکه روستاها چشمه سار اصلی قدرت اقتصادی ما است. اقتصاد روستا فقط روستا را اداره نمی کند بلکه اگر اقتصاد روستا شکوفا شود هم اشتغال ایجاد شده و هم اقتصاد ملی ما شکوفا شده و سرعت می گیرد و اقتصاد منهای نفت و بدون نفت تحقق پیدا می کند.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: بنابراین این راه را باهم تا انتها خواهیم رفت و در این راه توقف نمی کنیم و پیش خواهیم رفت و تمام غبار محرومیت و فقر را از سیمای معصومانه و مظلومانه روستاییان خواهیم زدود.

وی ادامه داد: تمام مشکلات و چالش ها و بحران‌های جامعه با حضور جهادی عزیزان بسیج که متن مردم ما هستند حل شده است از دفاع مقدس تا مقابله با سیل، زلزله، بیماری و حتی کرونا.

او افزود: ما در عرصه بسیج سازندگی شهدای زیادی داده ایم و به برکت خون شهدا امیدواریم بتوانیم خادمان لایق برای مردم باشیم ما اطمینان خاطر می دهیم لباس فداکاری برای مردم و وفاداری برای تحقق آرزوهایشان هرگز از تن به در نخواهیم کرد زیباترین آرزوی ما قربانی شدن در راه آرزوهای مردم است که این آرزوها تحقق اسلام و عزت و استقلال برای این میهن اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.