یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش گفت: این نوع اخباری که در سایت‌ها پخش می‌شود باعث می شود که دانش آموزان دچار فشار روانی شده و نتوانند این آزمون را به خوبی پشت سر گذاشته و باعث می شود تاثیر مهمی در آینده کاری این عزیزان بگذارد.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، وزیر آموزش و پرورش گفت:‌ به رسانه‌ها توصیه می‌کنم تا این موضوع را منتقل کنند که این نوع اخباری که در سایت‌ها در مورد موضوع تقلب پخش می‌شود باعث می شود که دانش آموزان دچار فشار روانی شده و نتوانند این آزمون را به خوبی پشت سر گذاشته و باعث می شود تاثیر مهمی در آینده کاری این عزیزان بگذارد.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در پایان جلسه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: دوستان ما نیز توضیح دادند ما برای آزمون دی ماه، تقریبا چیزی حدود ۶۵۰ نفر شرکت کردند. تدابیر لازم دیده شده است آن طور که گفته شد ما از وسایل سازمان سنجش در آزمون کنکور هم در حوزه ها استفاده کردیم. موضوع یا مورد خاصی نداشتیم که برخلاف پرتوکل یا دستورالعمل امتحانات باشد و الان هم مسئولان شورای عالی انقلاب فرهنگی هم از فرآیند طراحی سوالات تا اجرا را بازدید کردند و نامه ای هم به اصحاب رسانه و همچنین نمایندگان محترم مجلس و نهادهای ناظر دادیم تا برای اطمینان بیشتر از روند فرآیند طراحی سوال تا اجرای  آن را از حوزه های امتحانی بازدید کنند.

وی افزود: به طور طبیعی در امتحانات اتفاقات گوناگونی افتاده است اما آن مواردی که اشاره شده دانش آموزن شناسایی شده و برابر قوانین با آنها برخورد صورت گرفته است مثل دانش آموزانی که با خودشان وسایلی در آزمون امتحانی با خود به سرجلسه آزمون می آورند یا از نفر بغل دستی خود نگاه می‌کنند. به رسانه‌ها توصیه می‌کنم تا این موضوع را منتقل کنند که این نوع اخباری که در سایت‌ها پخش می‌شود باعث می شود که دانش آموزان دچار فشار روانی شده و نتوانند این آزمون را به خوبی پشت سر گذاشته و باعث می شود تاثیر مهمی در آینده کاری این عزیزان بگذارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.