فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد دولت دوازدهم تاکید کرد: پس از دوران وزارت، جز یک مورد گفت‌وگوی تصویری در دی‌ماه گذشته، هیچ مصاحبه‌ای با هیچ رسانه‌ای از جمله روزنامه اعتماد نداشته‌ام و آنچه به نقل از من منتشرشده را تکذیب می‌کنم. در روزنامه اعتماد هم مطلبی با این مضمون منتشر نشده است. کمااینکه متن ادعاشده هیچ تناسبی با ادبیات معمول من ندارد و پر از اشتباهات نگارشی و ویرایشی است که بعید است در رسانه‌ای منتشر شده باشد.

به گزارش جماران؛ وزیر اقتصاد دولت دوازدهم گفت با روزنامه اعتماد هیچ مصاحبه‌ای نداشته و آنچه به نقل از او در برخی رسانه‌ها منتشر شده جعلی است.

فرهاد دژپسند تاکید کرد: پس از دوران وزارت، جز یک مورد گفت‌وگوی تصویری در دی‌ماه گذشته، هیچ مصاحبه‌ای با هیچ رسانه‌ای از جمله روزنامه اعتماد نداشته‌ام و آنچه به نقل از من منتشرشده را تکذیب می‌کنم. در روزنامه اعتماد هم مطلبی با این مضمون منتشر نشده است. کمااینکه متن ادعاشده هیچ تناسبی با ادبیات معمول من ندارد و پر از اشتباهات نگارشی و ویرایشی است که بعید است در رسانه‌ای منتشر شده باشد.

او افزود: وضع و حال و شرایط سخت حاکم بر کشور به گونه‌ای است که ایجاب می‌کند ما با وحدت و همدلی کمک کنیم تا کشور به مرتبتی مناسب شان ملت عزیز ایران دست یابد و نباید رفتار و حرکتی داشته باشیم که موجب اختلال در روند توسعه ایران عزیز شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی فرهاد دژپسند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.