شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس یازدهم گفت: با کمال تاسف باید گفت نه بودجه استانی، نه بودجه ملی و نه مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور هیچکدام تحقق پیدا نمی کند، آیا با این وضعیت انتظار ایجاد اشتغال و ساماندهی بازار مسکن را دارید.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، نماینده مردم قصرشیرین در مجلس گفت: در سال جاری بودجه بخش استانی ۴ درصد و بخش ملی صرفاً ۶ درصد تخصیص پیدا کرده، یعنی عملاً بودجه ۱۴۰۱ صفر درصد اختصاص داشته است، با این شرایط چرا مجدداً به دنبال تصویب بودجه ۱۴۰۲ هستیم.

شهریار حیدری در نشست علنی امروز (یکشنبه ۴ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری پیرامون وضعیت موجود در حوزه اقتصادی کشور گفت: امروز وضعیت اقتصادی کشور به دلیل نابسامانی در حوزه مدیریت است، به عنوان مثال لایحه بودجه در راستای تصویب، وقت مجلس و دولت را توأمان ۶ ماه به خود اختصاص می دهد، اما با کمال تأسف در حوزه تخصیص علاوه بر بی عدالتی ها باید در دو فصل ملی و استانی تخصیص یابد، با این وجود امروز با گذشت ۷ ماه از ابلاغ قانون بودجه، بودجه بخش استانی ۴ درصد و بخش ملی صرفاً ۶ درصد تخصیص پیدا کرده، یعنی عملاً بودجه ۱۴۰۱ صفر درصد اختصاص داشته است، با این شرایط چرا مجدداً به دنبال تصویب بودجه ۱۴۰۲ هستیم.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس یازدهم ادامه داد: با کمال تاسف باید گفت نه بودجه استانی، نه بودجه ملی و نه مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور هیچکدام تحقق پیدا نمی کند، آیا با این وضعیت انتظار ایجاد اشتغال و ساماندهی بازار مسکن را دارید.

وی افزود: عامل دیگر شرایط نابسامان اقتصادی کنونی خود مجلس است، چرا که مدارای مجلس با وزرای ناکاربلد خیانت به ملت است و باید گفت چرا این افراد را تشویق می کنیم! و متاسفانه با احساس تکلیف ها، اقتصاد و اشتغال و اعتماد به نظام و کشور را نابود کرده ایم، این در حالی است که مقام معظم رهبری چندین بار به مجلس و دولت در این خصوص تذکر داده اند، اما آیا ما عمل کرده ایم؟

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.