شبکه تلویزیونی «سی. سی. تی. نیوز» چین در سال ۹۱ (۲۰۱۳) مصاحبه‌ای با رضا پهلوی پخش کرده بود که در همان ایام سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن، طی یادداشتی، اعتراض شدید خود را به وزارت امور خارجه چین ابلاغ کرد و پخش مصاحبه با رضا پهلوی را «دخالت آشکار در امور داخلی ایران و مغایر با حقوق بین الملل و سیاست خارجی مسالمت آمیز چین» دانست.

به گزارش جماران؛ مهر نوشت:  به تازگی برخی کانال‌های فیک مدعی مصاحبه تلویزیون چین با رضا پهلوی درباره ناآرامی‌های اخیر ایران شده‌اند، خبری فیکی که از ماه گذشته تاکنون همچنان در حال بازنشر شدن است.

این درحالی است که شبکه تلویزیونی «سی. سی. تی. نیوز» چین در سال ۹۱ (۲۰۱۳) مصاحبه‌ای با رضا پهلوی پخش کرده بود که در همان ایام سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن، طی یادداشتی، اعتراض شدید خود را به وزارت امور خارجه چین ابلاغ کرد و پخش مصاحبه با رضا پهلوی را «دخالت آشکار در امور داخلی ایران و مغایر با حقوق بین الملل و سیاست خارجی مسالمت آمیز چین» دانست.

حال مجدداً با توجه به ناآرامی‌ها و اعتراضات اخیر در کشور، خبر این مصاحبه تلویزیونی توسط برخی از کانال‌ها بازنشر شده است. بازنشری که با واکنش‌هایی نیز همراه بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.