محمدباقر قالیباف رییس مجلس اظهار کرد: یوم الله ۱۶ آذر نماد استقلال طلبی، مبارزه با سلطه، استعمار، دخالت خارجی و نشان شکست و رسوایی کودتاچیان آمریکایی در برابر ملت آگاه ایران است.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز دانشجو، یوم الله ۱۶ آذر را نماد استقلال طلبی، مبارزه با سلطه، استعمار، دخالت خارجی و نشان شکست و رسوایی کودتاچیان آمریکایی در برابر ملت آگاه ایران دانست.

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۱۶آذر ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: فرا رسیدن سالروز شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) را به ملت شریف ایران و عموم محبان ایشان در سراسر جهان اسلام تسلیت و تعزیت می‌گویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین روز دانشجو را به تمام دانشجویان و علم پژوهان سراسر کشور تبریک و تهنیت می‌گویم و یاد و خاطره شهدای شجاع این روز، شهیدان احمد قندچی، مهدی شریعت رضوی و مصطفی بزرگ‌نیا را گرامی می‌دارم.

وی همچنین اظهار کرد: یوم الله ۱۶ آذر نماد استقلال طلبی، مبارزه با سلطه، استعمار، دخالت خارجی و نشان شکست و رسوایی کودتاچیان آمریکایی در برابر ملت آگاه ایران است.

قالیباف یادآور شد: خون سرخ این شهدا و تمامی پویندگان راه آزادی و استقلال ایران، لکه ننگ ابدی بر پیشانی دولت کودتاچی آمریکا و رژیم دست نشانده آنها و تمامی افراد خائنی است که منافع استعماری دولت‌های خارجی را به منافع ملت و کشور خود ترجیح می‌دهند و ایران را ویرانه‌ای در چنگال و ضیق یوغ کودتاچیان آمریکایی و انگلیسی می‌خواستند و می‌خواهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.