شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد به دلیل توقف سرور مرکزی قطارهای اسرائیل، حرکت تمامی قطارها تا ساعت 9 شب به حال تعلیق در آمد. با وجود آن که رسانه‌های صهیونیست رسما به هک شدن این سرور اعتراف نکردند اما شواهد و قراین دال بر هک شدن آن دارد به ویژه که برخی از رسانه‌ها از احتمال توقف قطارها تا صبح فردا سخن می‌گویند.

به گزارش جماران؛ منابع خبری شنبه شب از هک سامانه مرکزی قطار رژیم صهیونیستی و تعدادی از پایگاه‌های اینترنتی این رژیم خبر دادند.

ایرنا به نقل از المنار لبنان نوشت: رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش کردند که اشکال فنی غیر عادی در سرور مرکزی قطارهای این رژیم به وجود آمده است.

بنابر گزارش برخی از رسانه‌ها، سرور مرکزی قطارهای رژیم صهیونیستی توسط هکرها هک شده است.

بر اساس این گزارش، به دلیل توقف سرور مرکزی قطارهای اسرائیل، حرکت تمامی قطارها تا ساعت ۹ شب به حال تعلیق در آمده است و گفته شده احتمالا تا صبح فردا (یکشنبه) مشکل فنی به وجود آمده بر طرف نشود.

از سوی دیگر روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نیز نوشته است که مجموعه هکری به نام Black Magic ‌پایگاه‌های اینترنتی متعددی را در اسرائیل هک کرده و صفحات اصلی این سایت‌ها را از دسترس خارج کرده است.

حدود دو هفته پیش نیز منابع رسانه‌ای از حمله سایبری گسترده علیه شرکت سازنده مترو تل‌آویو که هنوز تکمیل نشده، خبر داده بودند.

زیرساخت‌های مختلف نظامی، امنیتی، اقتصادی و مراکز و تاسیسات حیاتی رژیم صهیونیستی به ویژه در طول ماه‌های اخیر بارها هدف حملات سایبری قرار گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.