سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین بسیج ملت ایران را یک تشکیلات مردم پایه توصیف کرد و افزود: در همه حوزه های داخلی و حتی سیاست‌خارجی کشور هم این سالار شدن مردم مبنای کار است و باید زمینه‌های حضور مردم را در همه زمینه ها را فراهم کرد.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، رئیس سازمان بسیج مستضعفین استفاده از ایده اندیشمندان و نخبگان را هدف اصلی از تشکیل مجمع بسیج تهران بزرگ دانست و گفت: بسیج ملت ایران یک تشکیلات مردم پایه است.

سردار غلامرضا سلیمانی روز یکشنبه در نخستین اجلاسیه مجمع بسیج تهران بزرگ  در مجتمع شهید بهشتی اظهار داشت: تشکیل مجامع بسیج به منزله استفاده از قدرت اندیشمندان و نخبگان و صاحب نظران برای سرعت بخشی به حرکت عمومی کشور است.

وی با اشاره به جایگاه و تاثیرگذاری بسیج تهران بزرگ افزود: تهران در این عرصه تاثیر کشوری دارد و حل یک مسئله در تهران در کل کشور ایده پردازی خواهد شد.

سردار سلیمانی در ادامه با یادآوری لزوم ارایه راه‌های مردمی سازی در عرصه‌های مختلف گام دوم انقلاب اظهار داشت: این کار منوط به مردم سالاری اسلامی مبتنی بر الگوی ناب اسلام و تفکر امامین انقلاب با مردم سالاری مردم است.

وی در ادامه بسیج ملت ایران را یک تشکیلات مردم پایه توصیف کرد و افزود: در همه حوزه های داخلی و حتی سیاست‌خارجی کشور هم این سالار شدن مردم مبنای کار است و باید زمینه‌های حضور مردم را در همه زمینه ها را فراهم کرد.

رئیس سازمان بسیج در ادامه خاطر نشان کرد: مجامع بسیج و کارگروه های تخصصی آن بستری برای حضور، بروز و ظهور راه حل های مردمی کارها است تا جایی که این‌ کار منتج به پیاده سازی نرم افزار های انقلاب‌ شود.

سردار سلیمانی مردمی کردن کارها را در راستای مطالبات رهبر معظم انقلاب برای ایجاد یک حرکت عمومی و تحولی در کشور دانست و اظهار داشت: مردم سالاری دقیقاً نقطه مقابل دیوان سالاری بوده و نقش مجمع بسیج یک نقطه برجسته و راهبردی برای حل مسائل در این تقابل ایدئولوژی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.