حجت‌الاسلام حسین طائب، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تحلیل وضعیت رژیم صهیونیستی، گفت: با توجه به تلاش‌های گسترده دولت فعلی رژیم صهیونیستی برای حفظ دولت، بازگشت مجدد نتانیاهو به قدرت، سبب تضعیف دولت دموکرات‌ها در آمریکا می‌شود و انتخابات دیروز، شروع یک چالش جدید برای اسرائیل و آمریکا خواهد بود.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: بازگشت مجدد نتانیاهو به قدرت، سبب تضعیف دولت دموکرات‌ها در آمریکا می‌شود و انتخابات دیروز، شروع چالشی جدید برای اسرائیل و آمریکا خواهد بود.

حجت‌الاسلام حسین طائب، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه ۱۱ آبان) در دانشگاه امام حسین (ع) در تحلیل وضعیت رژیم صهیونیستی، گفت: با توجه به تلاش‌های گسترده دولت فعلی رژیم صهیونیستی برای حفظ دولت، بازگشت مجدد نتانیاهو به قدرت، سبب تضعیف دولت دموکرات‌ها در آمریکا می‌شود و انتخابات دیروز، شروع یک چالش جدید برای اسرائیل و آمریکا خواهد بود.

وی افزود: علی رغم درخواست بنت از جمعیت خاموش اسرائیل و طرفداران خود برای حضور در خیابان‌ها و شرکت در انتخابات، بعد از برگزاری ۴ انتخابات در طول یکسال، با اقدامات تند و رجزخوانی‌های طرفداران نتانیاهو مبنی بر برخوردهای رادیکال با مخالفان آنها، اوج دوگانگی سیاسی - اجتماعی و خشم و کینه سیاسی شکل خواهد گرفت.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه تصریح کرد: روی کار آمدن حزب لیکود، دوگانگی‌های سیاسی را به اوج رسانده و خشم و گسل‌های اجتماعی را افزایش خواهد داد. ادامه این روند موجب وخامت اوضاع دولت و تشدید آسیب‌پذیری‌ها و منجر به بروز ناآرامی‌های اجتماعی در درون اسرائیل خواهد شد و نتیجه، آن خواهد شد که همان برنامه‌هایی که برای ایران در نظر گرفته بودند را به خودشان در اسرائیل و آمریکا باز می‌گرداند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.