رحمت‌الله نوروزی نماینده مجلس درخصوص تصمیم برای رفع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی، مطرح کرد: «محدوده زمانی را قرار است خود شورای عالی فضای مجازی تصمیم‌گیری کند و در صحن مجلس هم صحبتی نشده است.»

به گزارش جماران؛ به نقل از انتخاب، نماینده مردم علی‌آباد کتول درخصوص زمان رفع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی، می‌گوید که تصمیم‌گیری در این خصوص با خود شورای عالی فضای مجازی است. قرار بوده است در شورای عالی فضای مجازی تصمیم بگیرند و یک ساز و کارهایی تعریف کنند تا کسانی که اشتغال، درامد و معاششان از این طریق تامین می‌شود، آسیب نبینند. به صورت اینکه بتوانند ساز و کاری تعریف کنند، هم برای شبکه‌هایی که قبلا استفاده می‌شد و هم برای پلتفرم‌های داخلی.

رحمت‌الله نوروزی درخصوص تصمیم برای رفع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی، مطرح کرد: «محدوده زمانی را قرار است خود شورای عالی فضای مجازی تصمیم‌گیری کند و در صحن مجلس هم صحبتی نشده است.»

وی افزود: «قرار بوده است در شورای عالی فضای مجازی تصمیم بگیرند که به لحاظ مشکلاتی که وجود دارد و اینکه بسیاری از طریق این فضا امرار معاش می‌کنند، و باید یک ساز و کارهایی تعریف کنند تا کسانی که اشتغال، درامد و معاششان از این طریق تامین می‌شود، آسیب نبینند.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.