وحیدی وزیر کشور گفت: گروه‌ها و هسته ‎های سازمان یافته‌ای وجود دارند که در این تجمعات دست به خرابکاری می‎زنند؛ اینها اصلا به دنبال موضوع خانم امینی نیستند. در این جریانات دست به کشته ‎سازی زدند، افرادی را می‌کشتند و در جایی دیگری رها می‌کردند. از این موارد متعدد بود. قطعا کسانی که در اغتشاشات حضور داشتند، شناسایی می‌شوند

به گزارش جماران؛ احمد وحیدی وزیر کشور درباره آخرین وضعیت پرونده مهسا امینی گفت: در ابتدا اعلام شد خانم امینی مورد ضرب و شتم قرار گرفته، اما نتیجه بررسی‌های مختلف نشان داد ضرب و شتمی صورت نگرفته و شکستگی جمجمه در کار نبوده است.

وزیر کشور گفت: کسانی که در این ماجرا غیرمسئولانه و ناآگاهانه موضع گرفتند دچار خطا شدند. این موارد موجب شد تا برخی هم دچار اشتباه برداشت شوند و از لحاظ عاطفی همراه با کسانی که به دنبال آشوب بودند، شدند.

محدودیت های اینترنت به جهت کنترل امنیت است و برای کنترل اغتشاشگران است.

گروه‌ها و هسته ‎های سازمان یافته‌ای وجود دارند که در این تجمعات دست به خرابکاری می‎زنند؛ اینها اصلا به دنبال موضوع خانم امینی نیستند.

در این جریانات دست به کشته ‎سازی زدند، افرادی را می‌کشتند و در جایی دیگری رها می‌کردند. از این موارد متعدد بود. قطعا کسانی که در اغتشاشات حضور داشتند، شناسایی می‌شوند

تعداد کشته ‎شدگان اغتشاشات اخیر شامل چند گروه می‎شود، گروه اول کشته‎های گروهک‌های غرب و شمال غرب، گروه دوم مردم عادی که یا توسط اغتشاش‌گران کشته شدند یا برای تسویه حساب شخصی به قتل رسیدند و در این مکان‌ها رها شدند.

گروه سوم پلیس و ماموران امنیتی و گروه چهارم افرادی که قصد ورود به مقرهای حساس را داشتند که توسط ماموران در دفاع از مقرهای حساس کشته شدند.

 

تکمیل می شود...

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.