«جوسپ بوررل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: انتظار ندارم به زودی پیشرفتی در زمینه این مسئله در خلال مذاکراتی که اتحادیه اروپا تسهیل‌گر آن است، حاصل شود.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز -سه‌شنبه- در نشستی خبری در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک مدعی شد که پاسخ ایران کمکی به دستیابی به نتیجه در مذاکرات وین نمی‌کند.

«جوسپ بوررل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز -سه‌شنبه- در نشستی خبری در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک مدعی شد که پاسخ ایران کمکی به دستیابی به نتیجه در مذاکرات وین نمی‌کند.

وی که در نشست غیررسمی وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا صحبت می‌کرد، در ادامه ادعاهای خود افزود که متن پیشنهادی اتحادیه اروپا بهترین راه برای دستیابی به توافق در وین است و این پیشنهاد روی میز باقی خواهد ماند.

بوررل همچنین گفت که انتظار ندارم در هفته جاری اتفاق جدیدی در رابطه با مسأله هسته‌ای ایران رخ دهد.

وی در عین حال افزود که هنوز به دستیابی به نتیجه نهایی در ارتباط با توافق هسته‌ای ایران نزدیک هستیم و باید ببینیم که در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

این مقام اروپایی همچنین گفت که به اعتقاد وی دیدار با «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری ایران، برای حل گره ایجاد شده در مذاکرات هسته‌ای، نتیجه‌بخش نخواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.