اولیانوف نماینده روسیه در مذاکرات وین در واکنش به اظهارات اخیر جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که گفته مذاکرات در بن بست است، در صفحه توییترش نوشت: او حق دارد بدبین باشد.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، نماینده روسیه در مذاکرات وین به اظهارات اخیر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره وضعیت فعلی مذاکرات احیای توافق هسته‌ای واکنش نشان داد.

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در واکنش به اظهارات اخیر جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده مذاکرات وین درباره وضعیت مذاکرات احیای توافق هسته‌ای [برجام]، در صفحه توییترش نوشت: البته او حق دارد بدبین باشد. اتحادیه اروپا کمک قابل توجهی به مذاکرات وین کرد. اگرچه، جا دارد بپرسیم که آیا تمامی ما (از جمله اتحادیه اروپا)، هر کاری که لازم بود را برای نهایی کردن موفقیت‌آمیز این روند انجام داده‌ایم یا نه؟ پاسخش لزوما مثبت نیست.

اظهارات اولیانوف در پی این مطرح می‌شود که بورل اخیرا به خبرگزاری فرانسه گفته بود، «متاسفانه با توجه به شرایط سیاسی در آمریکا و با توجه به اینکه بسیاری از مسائل همچنان قطعی نشده است، ما در نوعی بن‌بست مانده‌ایم.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.