آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین از تصمیم رژیم آل خلیفه برای احداث منطقه یهودی نشین در منامه انتقاد و اعلام کرد: این اقدام رژیم آل خلیفه جنایت و ظلمی آشکار در حق مردم بحرین است.

به گزارش جماران؛ رهبر شیعیان بحرین از تصمیم رژیم آل خلیفه برای احداث منطقه یهودی نشین در منامه انتقاد و اعلام کرد: این اقدام رژیم آل خلیفه جنایت و ظلمی آشکار در حق مردم بحرین است.

ایرنا به نقل از پایگاه خبری العهد نوشت: آیت الله شیخ "عیسی قاسم"، در بیانیه ای تاکید کرد که ساخت شهرک یهودی در منامه به معنای تغییر هویت ملی و اسلامی و عربی و همچنین تحریف تاریخ وطن و محو اسناد و شواهد از اصالت شهروندان اصلی بحرین و باز کردن درها به روی اشغالگران صهیونیست با همدستی سیاست داخلی (رژیم آل خلیفه) است.

رهبر شیعیان بحرین خاطرنشان کرد که این اقدام جنایتی در حق مردم بحرین و سلب حقوق آن ها در خاکشان بوده ‌و تنها با ادعای مالکیت حکومت بر مردم و کشور سازگار است و با دین و منطق و حق و آزادی بشری که همه انسان ها از آن بهره می برند در تضاد است.

شیخ عیسی قاسم در پایان بیانیه خود تاکید کرده که این اقدام یک ظلم آشکار از سوی رژیم آل خلیفه است.

طرح یهودی سازی منامه با هدف تبدیل حدود 40 درصد از محله های شهر قدیمی این شهر به مسیرها، ساختمان ها و نمادهای یهودی است و به منظور ساخت محله یهودیان در منامه تلاش بی وقفه ای برای خرید ساختمان های قدیمی و با قیمت های بسیار بالا انجام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.