پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: به نظر نمی رسد که ایران تصمیمات سیاسی لازم را برای بازگشت متقابل به توافق هسته ای اتخاذ کرده باشد.

به گزارش جماران؛ آکسیوس طی گزارشی خبر داد که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پایان هفته با مقام های آمریکایی در واشنگتن گفتگو می کند. گانتز در واشنگتن در مورد فشار بر ایران گفت و گو خواهد کرد.

رئیس سازمان اطلاعات بریتانیا مدعی شد: فکر نمی کنم طرف های درگیر در مذاکرات بتوانند توافق هسته ای را احیا کنند. همچنان معتقدم که احیای توافق هسته ای بهترین راه برای مهار برنامه هسته ای تهران است.

این مقام بریتانیایی ادعا کرد: پرونده هسته ای تنها چالش مطرح شده توسط ایران نیست بلکه رفتار این کشور در منطقه نیز  یک تهدید است. ما ابزارهایی برای مهار برنامه هسته ای ایران داریم و می دانیم تهران در این زمینه جاه طلبی دارد.

فرمانده نیروی هوایی آمریکا در خاورمیانه نیز ادعایی بی اساس را مطرح کرده است: شبه نظامیان ایران ممکن است حملات خود را علیه منافع ما از سر بگیرند. اطلاعاتی داریم که ایران در حال آماده شدن برای حمله به منافع ما است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که در آمریکا به سر می برد، مدعی شد: ما به عنوان رهبران اسرائیل مسئولیت تاریخی داریم که اطمینان حاصل کنیم ایران به سلاح هسته ای دست پیدا نمی کند. برای جنگ با ایران عجله نخواهیم کرد اما باید بتوانیم در صورت لزوم حمله نظامی کنیم. اسرائیل در مقابل جنگ روسیه علیه اوکراین در کنار اوکراین و غرب می ایستد.

پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: به نظر نمی رسد که ایران تصمیمات سیاسی لازم را برای بازگشت متقابل به توافق هسته ای اتخاذ کرده باشد.

وی ادعا کرد: تحریم های ما تا زمانی که ایران به توافق هسته ای پایبند نباشد پابرجا خواهد ماند. پیشنهاد بازگشت به توافق هسته ای وجود دارد اما ایران هیچ اقدامی از خود درباره آن نشان نداده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.